Bo Pivovarna Laško po Bošku Šrotu še največji športnik?

Ljubljana, 11.08.2009 | avtor: | @hsoru | Objavljeno v: Finance

Med lanskimi olimpijskimi igrami v Pekingu smo na televizijskih zaslonih spremljali oglas skupine Pivovarna Laško, ki nas je nagovarjal z besedami – Skupina Pivovarna Laško, največji sponzor slovenskega športa in ponosni pokrovitelj Olimpijskega komiteja Slovenije .

Bi torej po vsem, kar se v zadnjem času dogaja oziroma se je zgodilo v skupini Pivovarna Laško, predvsem pa z vstopom morebitnega tujega lastnika, moralo slovenski šport kaj skrbeti?

Od nogometa do Planice

Olimpijski komite Slovenije, Nogometna zveza Slovenije , NK Maribor , KK Olimpija , RK Celje , KK Laško , svetovni pokal v poletih v Planici, nordijski del Smučarske zveze Slovenije so le glavni športni subjekti, kjer kot pokrovitelj sodeluje skupina Pivovarna Laško.

Že na prvi pogled je mogoče ugotoviti, da gre za veliko razpršenost sponzorskih sredstev. Po pojavnosti in delovanju sponzorirancev skupine je mogoče sklepati, da omenjeni športni subjekti skoraj ne nastopajo na tujih trgih, pomembnih za skupino oziroma so ti nastopi sorazmerno omejeni ter da gre za povsem tradicionalen, če ne zastarel, športnomarketinški prijem (logotip, transparent), saj skupina svojih sponzorirancev skoraj ne uporablja v svojih marketinških akcijah.

http://www.finance.si/254640/Bo-Pivovarna-La%C5%A1ko-po-Bo%C5%A1ku-%C5%A0rotu-%C5%A1e-najve%C4%8Dji-%C5%A1portnik

Značke: #športni marketing, #športno sponzorstvo

Avtorji

Arhiv