Garmin Izziv še bolj izziva

Ljubljana, 14.07.2011 | avtor: | @hsoru

Po nekaj več kot enoletnem delovanju spletne platforme Garmin Izziv je bil portal konec prejšnjega tedna deležen prvih večjih popravkov. Dve glavni novosti sta prenovljena prva stran in možnost dodajanja lastnih izzivov s strani uporabnikov.

Osnovna ideja portala je prva spletna tekma v Sloveniji, ki omogoča vsem uporabnikom Garmin naprav (ter tistim, ki lahko preko drugih naprav izvažajo formate .tcx in.gpx), da svoje treninge primerjajo z ostalimi rekreativnimi športniki v različnih športih. Po odzivih uporabnikov jih velika večina portal uporablja kot dodatno motivacijsko orodje pri svojih vadbah, nekateri pa seveda posamezne izzive vzamejo zelo resno in hočejo v njih zmagovati, pri tem da njihove vadbe niti niso tako rekreativne (z eno samo vadbo kar nekaj tekačev močno prekaša moj mesečni izplen lovljenja višinskih metrov po Vrhtrebnjem).

Z nadgradnjo smo stopili še korak bliže uporabnikom – sedaj lahko vsi uporabniki sami kreirajo izzive po lastnih željah in vanje vabijo svoje prijatelje (ali izziv pustijo odprt in se v odprti tekmi pomerijo s komerkoli želi tekmovati z njimi). Dodatna novost je tudi ta, da je znotraj uporabniških izzivov možno dodajati rezultate ročno in ne samo preko prej omenjenih .tcx in.gpx datotek. Tako da sedaj za sodelovanje pri teh izzivih ni več nikakršnih izgovorov (seveda se računa na fair-play vseh udeležencev).

Pričakujemo, da bodo uporabniki to novost izkoristili za kreiranje internih tekmovanj, ki bodo služila kot priprava na večje tekme ali samo kot dodatna motivacija pri skupni vadbi (in seveda zbadanje, ki temu sledi).

Dodano vrednost s temi novostmi dobijo tudi vsi partnerji pri posameznih izzivih – poveča se izpostavljenost logotipa podjetja (prisoten je že na prvi strani), z načrtovanim povečanjem števila uporabnikov portala pa seveda tudi doseg. Posamezna podjetja pa lahko imajo znotraj portala tudi povsem ločene lige in izzive, vendar o tem kdaj drugič. Glavna prednost tovrstnega sodelovanja za potencialne partnerje pa je seveda tudi ostala (in se še okrepila) – gre za alternativo klasičnemu spletnemu oglaševanju – s tovrstnim sodelovanjem partner resda ne doseže množic, ki jih lahko mogoče kje drugje, toda težko se bo kje drugje našlo bolj čustveno vpletene uporabnike.

Zdaj pa moram končati, grem trenirat in dodat rezultat v interno ligo Sportelement, kjer v hudi konkurenci dveh tekmovalcev premočno vodim (ne bom kazal s prstom, ampak drugi tekmovalec v izzivu je Blaž Bolcar)…

Značke: #digitalno, #šport, #športni marketing, #športni portal

0 komentarjev



HTML je dovoljen

Kategorije

Značke

Avtorji

Arhiv