Garmin Izziv

Garmin se na slovenskem trgu sooča z zelo močno konkurenco, predvsem v segmentu osebnih trenerjev. Soočil se je z izzivom kako potencialnim uporabnikom predstaviti, da je njihov produkt najbolj primeren za rekreativne in tudi profesionalne športnike.

Vzpostavili smo Garminovo ekipo športnikov iz panog, v katerih je še posebej pomembna uporaba osebnih trenerjev. Lansirali smo spletni portal Garmin izziv, ki je namenjen vsem uporabnikom osebnih trenerjev katerekoli blagovne znamke, kjer lahko rekreativni in tudi profesionalni športniki tekmujejo med seboj v različnih izzivih. Portal ponuja tudi nasvete članov Garmin ekipe glede priprave na treninge, športne prehrane in rehabilitacije ob morebitnih poškodbah.

Število članov (trenutno jih je cca. 1.000) je po letu dni od vzpostavte projekta še vedno v porastu. Priložnost za sodelovanje so prepoznala tudi druga podjetja, kot npr. Mercator, ki je platformo Garmin izziva uporabil za aktivacijo svojega sponzorstva Ljubljanskega maratona. Prodajni rezultati so se povečali, Garmin pa je čedalje bolj prepoznaven ne le kot ponudnik cestne navigacije, temveč tudi kot vrhunski osebni trener.

Značke: #digitalno, #športni marketing