Kaj lahko sponzorji dobijo od EP v košarki

Ljubljana, 11.02.2011 | avtor: | @hsoru | Objavljeno v: Manager

Slovenija bo gostila evropsko košarkarsko prvenstvo. Koristi od tega tekmovanja, ki se v Evropi po velikosti in odmevnosti uvršča takoj za nogometnim prvenstvom, bo imelo več deležnikov država skozi promocijo, košarkarska zveza skozi popularizacijo košarke in (morebitni) dobiček od prodaje vstopnic ter sponzorskih paketov, mediji zaradi prodaje pravic in oglasnega prostora, navijači zaradi košarkarskih užitkov, največjo korist pa bi morala imeti podjetja, partnerji (sponzorji) tega tekmovanja.

Seveda če maksimalno izkoristijo možnosti, ki jih tako tekmovanje skozi sponzorstvo ponuja.

Prvenstvo je priložnost, da slovenska podjetja, ki že zdaj svoje marketinške in poslovne cilje uresničujejo skozi športna sponzorstva, nadgradijo svojo prepoznavnost v športu, hkrati pa je to za Slovenijo tudi priložnost, da se končno odpre tujim podjetjem, da vstopijo (tudi) na slovenski športni trg.

Pri iskanju priložnosti za potencialne sponzorje evropskega prvenstva ne moremo mimo primerjave z marketinško in tudi poslovno razvitejšo nogometno organizacijo Uefa , ki ima pod svojim okriljem evropsko nogometno prvenstvo.

http://www.finance.si/302409/Kaj-lahko-sponzorji-dobijo-od-EP-v-ko%C5%A1arki

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #družbena omrežja športniki, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Avtorji

Arhiv