Sportelement v medijih.

Športni marketing v 2011 – v fazi pubertete

Vse več podjetij, ki vlaga v športna sponzorstva, v svojih trženjskih akcijah uporablja športnike oz. športne ekipe. To še ne pomeni, da je športni marketing v Sloveniji na pravi poti, temveč zgolj to, da se počasi začenjamo zavedati, da sponzorstva niso donacije, temveč investicije, ki jih je potrebno upravičiti. http://www.zurnal24.si/sportni-marketing-v-2011-v-fazi-pubrtete-clanek-147279
Beri naprej »


“Sara Isaković igra nevarno igro”

V finalnem izboru zdaj že tradicionalne športno-marketinške konference Sporto v Portorožu je tudi TV-oglas s Saro Isaković. Zakaj je po vašem mnenju to sporno?Oglas, v katerem nastopa Sara Isaković, je sporen s pravnega vidika. Sara obiskuje in tekmuje za univerzo Berkeley v Združenih državah Amerike pod okriljem NCAA (National Collegiate Athletic Association – Nacionalna študentska […]
Beri naprej »


Avtorji

Arhiv