Sportelement v medijih.

Šport se je že zdavnaj oddaljil od idealizma in postal povem komercialnen

Sponzorske prakse največjih športnih dogodkov na svetu, od svetovnih prvenstev v nogometu pa do olimpijskih igrer dobivajo čedalje večje razsežnosti. So te prakse čedalje bolj banalne, bizarne ali pa enostavno nujne? Specializantu športnega prava Blažu Bolcarju se zdijo sporne predvsem zahteve Mednarodnega olimpijskega komiteja, ki v boju proti ‘oglaševanju iz zasede’ od držav gostiteljic še […]
Beri naprej »


Identifikacija navijačev z moštvom: Ali je ekipa res toliko dobra, kolikor je rezultat zadnje tekme?

Identifikacija navijačev s športnikom ali športno ekipo je eden glavnih vzrokov za obisk oziroma ogled tekme. V ozadju identifikacije je psihološki fenomen, ki se mu reče BIRGing (ang. – Basking in reflected glory) in bi ga lahko prevedli v Uživati v zrcalni slavi. Pojav se je v Sloveniji v jesenskem obdobju v dveh primerih, uvrstitvi […]
Beri naprej »


Spremenljiva ženskost ali nedopustna moškost v športu

Primer Semenye je v strokovni in laični javnosti izzval burne polemike in odprl številna vprašanja, tako etično moralna, kot tudi pravna. Začelo se je s šušljanjem na svetovnem atletskem prvenstvu v Berlinu pred finalom ženskega teka na 800m, nadaljevalo s skrivnostnim razkritjem testiranja spola in napovedjo »tretje svetovne vojne« pri branjenju svoje športne junakinje s […]
Beri naprej »


Avtorji

Arhiv