Sportelement v medijih.

Kaj lahko sponzorje naučita Petra Majdič in Tina Maze

Po olimpijskih igrah in pred svetovnim nogometnim prvenstvom osvetljujemo, kaj v Sloveniji določa višino športnega sponzorstva in na kaj mora sponzor misliti, da bo sponzoriranje tudi njemu v korist. http://manager.finance.si/273422/Kaj-lahko-sponzorje-nau%E8ita-Petra-Majdi%E8-in-Tina-Maze
Beri naprej »


Kaj lahko sponzorji dobijo od EP v košarki

Slovenija bo gostila evropsko košarkarsko prvenstvo. Koristi od tega tekmovanja, ki se v Evropi po velikosti in odmevnosti uvršča takoj za nogometnim prvenstvom, bo imelo več deležnikov država skozi promocijo, košarkarska zveza skozi popularizacijo košarke in (morebitni) dobiček od prodaje vstopnic ter sponzorskih paketov, mediji zaradi prodaje pravic in oglasnega prostora, navijači zaradi košarkarskih užitkov, […]
Beri naprej »


Avtorji

Arhiv