Sportelement v medijih.

Ne more vsak športnik promovirati izdelkov

Osebno sponzorstvo športnika je zelo močno in učinkovito marketinško sredstvo v svetu športnih sponzorstev, ki pa se izkaže kot pravo le, če je pravilno marketinško načrtovano in pravno podprto. O osebnem sponzorstvu v športu govorimo, ko se znani športnik ali športnica uporabi za promocijo določenega produkta. Podjetja se odločajo za osebna sponzorstva z namenom, da […]
Beri naprej »


Olimpijska past za sponzorje

V letošnjem letu bodo imeli sponzorji možnost podpreti ali dodatno aktivirati svoja sponzorstva športnikov in ekip, ki bodo nastopili na poletnih olimpijskih igrah v Londonu. Vendar se le peščica sponzorjev zaveda omejitev trženjskih aktivnosti, ki se jim morajo podrediti vsi udeleženci olimpijskih iger. Avtorja: Karmen Čelam, Propiar in Blaž Bolcar, Sportelement Marketing Magazin, Februar 2012, […]
Beri naprej »


Avtorji

Arhiv