Sportelement v medijih.

Ne gre samo za kolo

Ne gre samo za kolo je naslov knjige Lancea Armstronga, ki mu danes verejtno vsi verjamemo. Vendar ne tako, kot je predstavljen v knjigi. V Avstraliji, denimo, so knjige o Armstrongu že prestavili iz sekcije športa v sekcijo znanstvene fantastike. Zakon molka Armstrong brez pravih Argumentov Usoda blagovne znamke Lance Armstrong, Usoda kolesarstva   Playboy, […]
Beri naprej »


Športne prevare

Največja težava se nam zdi doping. Z vidika škodovanja zdravju brez dvoma tudi je, z vidika golega goljufanja v športu pa še zdaleč ni edini način, kako na nedovoljen način doseči prednost pred tekmeci. Poenotenje pravil na področju goljufanja, in ne zgolj dopinga, bi v šport prineslo več pravičnosti. Zdaj je ta pogosto omejena na […]
Beri naprej »


Športni agenti

Pionir športnega agentstva, Bob Woolf, je nekoč izjavil, da je ta posel »zrasel od ničelne konkurence v industrijo, v kateri lahko vsakdo s telefonom najde svojo nišo«. Kar po eni strani pomeni, da je mogoče s pravim pristopom narediti zgodbo o uspehu, po drugi strani pa, da je možnost zlorab in slabih praks nevarno velika. […]
Beri naprej »


Olimpijski marketing

Nedvomno je sponzorstvo olimpijskih iger prevelik finančni zalogaj za marsikatero podjetje. Prav tako je sponzorstvo zaradi ekskluzivnosti po kategorijah omejeno na enega sponzorja na kategorijo. Omejenost oziroma rezervacija vsega oglasnega prostora v mestu, ki gosti olimpijske igre, drugim oglaševalcem ne pusti nikakršne alternative. Zato je neizbežno dejstvo, da različna podjetja poskušajo izkoristiti pozitivne učinke, ki […]
Beri naprej »


Avtorji

Arhiv