Sportelement v medijih.

Športnik leta VS športna blagovna znamka leta

Kaj je, če sploh, razlika med športnikom leta in športno blagovno znamko leta? »Izbor športnika leta ni bil po mojih kriterijih. Mislim, da so olimpijske igre tisto največ. Subjektivna ocena je, koliko je lahko posameznik kot del ekipe zaslužen za uspeh. Vsa čast Anžetu in njegovi kakovosti, ki ni dvomljiva, mislim pa, da je olimpijska […]
Beri naprej »


Pravni izzivi slovenskega športa

Na novi v nizu okroglih miz, ki jih pripravlja društvo SportForum Slovenija, so pred dnevi razpravljali o pravnih izzivih slovenskega športa, med drugim o brzdanju navijaških strasti in športnih stavah. http://www.rtvslo.si/sport/nogomet/metanje-pirotehnicnih-sredstev-in-stolov-ne-sme-biti-prepoznano-kot-folklora/297775
Beri naprej »


(Ne)uradni sponzor in skok iz zasede

Naziva »uradni sponzor«, ki se v razvitem marketinškem svetu široko uporablja, pred leti nisem povsem razumel. Ali obstajajo tudi neuradni sponzorji? Seveda ne. Zakaj potem poudarjati, da gre za uradnega sponzorja. Edini razlog za to predstavlja »ambush« marketing (t.i. marketing iz zasede). Sponzorji poudarjajo svojo uradno povezavo s športnim dogodkom ali športnim subjektom zato, da […]
Beri naprej »


Športne blagovne znamke

O športnih blagovnih znamkah, pravicah trženja športnikov, ambush marketingu in še marsičem…   http://tvslo.si/predvajaj/sportni-izziv/ava2.151717046/
Beri naprej »


Slovenija na pragu športnega prava

Marsikatera panožna zveza ima še zmeraj omejitve glede na nacionalnost igralcev, uporabo igralcev v promocijske namene in povsem svoje postopke glede sklepanja in veljavnosti pogodb Kot pravi Gianni Infantino, generalni sekretar UEFA, sta skušala Sodišče Evropskih skupnosti in Evropska komisija v zadnjih 30 letih, še posebej v zadnjem desetletju, opredeliti natančen pomen “športne posebnosti” in […]
Beri naprej »


Avtorji

Arhiv