Metal Cinkara in Košarkarska zveza Srbije

Pocinkovalnica Celje je v Srbiji odpirala novo tovarno, eno izmed večjih ‘greenfield‘ investicij v JV Evropi. Ob vstopu na nov trg si je želela tudi preko sponzorstva v športu doseči tako fizične stranke, kakor tudi poslovno javnost.

V sodelovanju z agencijo Fitmedia smo predlagali in organiziranih sponzorstvo srbske košarkarske reprezentance ter vodili pogajanja s srbsko košarkarsko zvezo. S srbskimi košarkarskimi zvezdniki smo posneli dva TV oglasa. Za poslovna srečanja z lokalnimi partnerji smo izbrali domače pripravljalne tekme srbske košarkarske reprezentance.

Sponzorstvo srbske košrarkarske reprezentance se je kot del vseh marketinški aktivnosti ob otvoritvi nove tovarne pokazalo kot zelo uspešno. Prepoznavnost blagovne znamke se je v manj kot letu povečala za 50%, 46% poslovne javnosti in kar 76% splošne javnosti pa podjetje povezuje s košarko. Za to sponzorsko akcijo je agencija Fitmedia, ki je bila nosilka projekta, prejela mednarodno marketinško nagrado Gold Quill Award in Sporto nagrado za posebne dosežke.