Moč Lige prvakov

Ljubljana, 23.05.2012 | avtor: | @hsoru

Pretekla dva vikenda sta ponovno pokazala (in dokazala) ogromen razkorak med močjo nogometa in ostalimi (ekipnimi) športi pri nas. V Istanbulu je bil od 11. do 13. maja zaključni turnir Evrolige, v Munchnu pa v soboto finale nogometne Lige prvakov.

Dejavnike razlikovanja med posameznimi športi lahko delimo na različne kategorije, denimo na merljive in nemerljive. Koliko prijateljev vse je vprašalo, kje boste gledali finale Lige prvakov in koliko, kje boste gledali finale Evrolige? Kdo izmed vas je finale Lige prvakov gledal v družbi prijateljev in kdo je to storil za finale Evrolige? Koliko lokalov ste opazili, ki so oglaševali ogled Lige prvakov in imeli na terasah organizirane prenose, in koliko tega ste opazili za Evroligo? Koliko igralcev, ki so v soboto igrali v finalu Lige prvakov, znate zdajle našteti? Koliko igralcev vseh štirih moštev, ki so igrala v Istanbulu, znate našteti? Koliko objav na Facebooku ste videli na temo Lige prvakov in koliko na temo Evrolige?

Potem so tukaj bolj merljive zadeve, sploh na online svetu. Če denimo po finalnem turnirju v košarki ni bilo zaznati večjih analiz, so te preplavile splet takoj po končani tekmi Lige prvakov. Skupaj si je tekmo ogledalo okrog 200 milijonov gledalcev po vsem svetu v 210ih državah, za kar je na stadionu skrbelo 1.700 ljudi (200 s strani domače televizije Sky Deutschland, 1.500 s strni Uefe). Za organizacijo tekme je skrbelo še dodatnih 520 ljudi. Med tekmo je bilo poslanih preko 1,2 milijonov tvitov, večina seveda v angleščini (68%). Tvit o zmagoslavju z uradnega Chalsea profila je bil retvitan več kot 7.000 krat.

Glavni faktor pomembnosti oz. moči dogodka pa je, vsaj pri meni, sponzorska aktivacija. Sponzorji Lige prvakov gradijo svoje marketinške aktivnosti okrog tega sponzorstva, za sponzorje ostalih glavnih evropskih lig je to sponzorstvo samo dodatek.

In to je glavni pokazatelj moči posameznega tekmovanja, ki je seveda posledica (in zaradi aktivacije tudi deloma vzrok) zgoraj naštetih razlik v popularnosti in privlačnosti posameznih tekmovanj.

Ligo prvakov je do letošnje sezone pokrival Pop tv, ki je na tem projektu baziral praktično celotno politiko športnega uredništva in tako tudi pripomogel k dodatni popularnosti tega tekmovanja v Sloveniji. Zanimivo bo videti, kako bo projekt Lige prvakov v prihodnjih sezonah vodila nova Siolova televizija.

Značke: #šport

0 komentarjev



HTML je dovoljen

Kategorije

Značke

Avtorji

Arhiv