Prava vrednost nogometa

Ljubljana, 10.09.2011 | avtor: | @hsoru | Objavljeno v: Delo

Izredno pomemben je za popularizacijo in pridobivanje sponzorjev ter posledično razvoj športa. Vprašanje pa je, ali je ključnega pomena. Lahko šport preživi tudi v krizi rezultatov oz. v obdobju neosvajanja lovorik? S pravim pristopom nedvomno (upoštevati je potrebno tudi zgodovino športnega subjekta). Prav to je čas, ko igra (športni) marketing najpomembnejšo vlogo, da pritegne ljudi in zbudi njihovo pozornost, kar ob dobrih rezultatih naval zmagoslavja naredi sam zase. Ob zmagah in zmagovalcih želijo biti vsi prisotni, ob izgubah pa le posvečeni.

Višina sponzorskih sredstev je takrat največkrat nižja, a še zmeraj dovoljšnja za več kot golo preživetje. Pravo vrednost športa pa morajo spoznati tudi sponzorji in aktivacijo izvajati tudi v času manjših športnih uspehov.

http://www.delo.si/tuditi/blog/prava-vrednost-nogometa.html

Značke: #aktivacija sponzorstva, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Avtorji

Arhiv