Šport v oglaševanju in oglaševanje v športu

Ljubljana, 07.04.2012 | avtor: | @bolcarius | Objavljeno v: Delo

Športni subjekti, ki ne bodo uspeli svojih produktov prilagoditi logiki sponzorske aktivacije, bodo počasi ugasnili.

Šport in oglaševanje imata več skupnih točk, kot marsikdo meni, hkrati pa prav tako marsikdo verjame, da je to eno in isto. Z oglaševanjem v športu ni nič narobe samo po sebi, vprašljiv je le učinek, ki ga je, za razliko od sponzorstva, relativno enostavno meriti. Težava je, ko se sponzorstvo izrodi in postane zgolj oglaševanje. Slednje pomeni, da je sponzor svoje pravice občutno preplačal.

 

http://delo.si/mnenja/blog/sport-v-oglasevanju-in-oglasevanje-v-sportu.html

 

Značke: #aktivacija sponzorstva, #ambush marketing, #športni marketing

Avtorji

Arhiv