Osebna sponzorstva

V tujini poznana pod angleško besedo endorsements, predstavljajo združitev dveh močnih blagovnih znamk z namenom doseganja še boljših rezultatov.

Iskanje pravih sinergij med blagovno znamko sponzorja in sponzorirancem je bistvenega pomena. Tudi če je športnik najboljši v svojem športu, lep in pameten, ni nujno, da je najprimernejši za sodelovanje z določeno blagovno znamko in obratno. Večinoma športnika naredi zanimivega kakšna njegova pomanjkljivost ali izrazita osebna lastnost.

Pravilno izbrana osebna sponzorstva omogočajo vstop na trge in izkoriščanje dogodkov, ki bi bili sicer za podjetje nedosegljivi oziroma dosegljivi z bistveno večjimi sredstvi.

 


Tudi pri osebnih sponzorstvih ni dovolj, da se v promocijskih akcijah zgolj pojavijo znani in uspešni športniki. Način uporabe športnik mora biti prilagojen njegovim karakternim in ostalim značilnostim, ki morajo biti v skladu s filozofijo blagovne znamke, ki naj jo predstavlja. Le tako bo takšno sodelovanje predstavljalo dodano vrednost za sponzorja in športnika.

Vrednost petih podjetij, ki so sponzorirala Michaela Jordana, se je samo ob govoricah o njegovem povratku na košarkarska igrišča povečala za kar 2,9 milijarde dolarjev.

Naše reference:

  • Goran Dragič
  • Peter Kauzer

Preberite si tudi naše bloge na to temo:

- komentar na seznam največjih zaslužkarejev v športu