Športnomarketinški barok in kaj mu bo sledilo

Ljubljana, 01.12.2010 | avtor: | @hsoru | Objavljeno v: Finance

Naši reprezentanci sta nastopili tako na svetovnem nogometnem kakor tudi na svetovnem košarkarskem prvenstvu. Če so olimpijske igre največji športni dogodek na svetu, nobena disciplina znotraj iger v svetovnem merilu ni tako pomembna, kot je svetovno prvenstvo v nogometu, košarka pa ima v Sloveniji že tradicionalno visoko mesto v srcih navijačev.

Poleg omenjenih vrhuncev smo v letu 2010 v Sloveniji tradicionalno organizirali tekme svetovnega pokala v zimskih športih in svetovno prvenstvo v kajak kanu slalomu.

Dva največja športna dogodka tega leta sta poleg športne javnosti in medijev “na noge dvignila” tudi slovenska podjetja, še nikoli v tako velikem številu, ki so s sponzoriranjem obeh reprezentanc in drugih aktivnosti, povezanih z obema dogodkoma oziroma športoma, del evforije poskušala speljati na svoj mlin.

http://www.finance.si/296354/%C5%A0portnomarketin%C5%A1ki-barok-in-kaj-mu-bo-sledilo

Značke: #aktivacija sponzorstva, #družbena omrežja športniki, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Avtorji

Arhiv