Značka: aktivacija sponzorstva

NK Maribor in Youtube prenos

Ljubljana, 17.07.2015 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V sredo se je zgodilo nekaj dokaj neobičajnega za slovenski šport – tekma drugega predkroga za Ligo prvakov med NK Maribor in Astano iz Kazahstana je bila v neposrednem prenosu predvajana samo preko spletnega kanala Youtube. Razlog za tako odločitev Maribora je bil v nepripravljenosti slovenskih televizij, da odkupijo pravice za tekmo v višini 15.000 […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

FIBA, ULEB in liga ABA – boj za prevlado v evropski klubski košarki

Ljubljana, 13.03.2015 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V zadnjem tednu je košarkarski svet najbolj vznemirila novica, da je FIBA Europe umaknila priznanje ligi ABA in ji na tak način v nekem smislu vzela verodostojnost. Ta ‘novica’ ima kar nekaj pomanjkljivosti – prvič, o tem sklepu naj na sestanku Fibe sploh ne bi razpravljali. Drugič, liga ABA je mirno obstajala brez tega soglasja […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Blišč in beda v športnem poslu

Ljubljana, 18.09.2014 | avtor: | @ (Dodaj komentar)

NK Mariboru je uspel z uvrstitvijo v Ligo prvakov neverjeten športni podvig. Poleg športne plati uspeha gre v prvi vrsti za uspeh, ki je posledica vrhunskega vodenja in poslovanja kluba. NK Maribor je z desetimi milijoni letnega proračuna v prvi vrsti gospodarska družba in kot tako jo je potrebno voditi na vseh ravneh, tudi športni.
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Sportcast – Giro d’Italia in Matej Mohorič

Ljubljana, 28.05.2014 | avtor: | @hsoru, kategorija Podcast (Dodaj komentar)

O letošnji Dirki po Italiji smo govorili z Anžetom Bašljem in najmlajšim profesionalcem v kolesarski karavani in dvakratnim mladinskim svetovnim prvakom, Matejem Mohoričem.  Matej je spregovoril o tem, kako so ga v karavani sprejeli ostali kolesarji in kako se je spremenilo njegovo življenje po prestopu v italijansko ekipo. Govorili smo o dopinški preteklosti v kolesarstvu, […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Sportcast – Finale Lige prvakov

Ljubljana, 22.05.2014 | avtor: | @hsoru, kategorija Podcast (Dodaj komentar)

Z Urošem Staničem in Tilnom Trotovškom smo tokrat marketinško secirali sobotni finale Lige prvakov. Kaj delajo sponzorji, zakaj je Liga prvakov to kar je in kaj imajo od Lige prvakov klubi. Vabljeni k poslušanju!
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Sportcast – Jaka Daneu in Miha Penko o Evroligi

Ljubljana, 15.05.2014 | avtor: | @hsoru, kategorija Podcast (Dodaj komentar)

Tokrat sta se nam pridružila Jaka Daneu in Miha Penko, s katerima smo govorili o Evroligi, ki se bo končala ta vikend v Milanu z zaključnim turnirjem četverice.  Govorili smo o začetkih Evrolige, kakšna so bila pričakovanja klubov ob njenem nastanku in ločitvi od Fibe, kako močna je blagovna znamka Evrolige, kaj Evroliga počne za […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Kdo so slovenski olimpijci z največjim marketinškim potencialnom?

Ljubljana, 06.02.2014 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V soboto se v Sočiju začnejo zimske Olimpijske igre. Igre, ki so že pred samim začetkom dobile pečat kontroverznih, bodo, upam, še vedno predvsem igre športnikov, na katerih bomo gledalci uživali v spektakularnih predstavah in olimpijskih presenečenjih, v prvi vrsti slovenskih. Veliko, mogoče celo največ do sedaj, pričakujemo prav od slovenskih športnikov. Kakšen je marketinški […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Športni marketing v 2014

Ljubljana, 16.01.2014 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

O letu 2013 lahko z vidika športnega marketinga in športnega posla v Sloveniji govorimo kot o rekordnem letu, predvsem seveda po zaslugi EuroBasketa. Kaj nam bo v luči rekordne (in edinstvene) sponzorske aktivacije v preteklem letu prineslo 2014, skušam odgovoriti skozi glavne trende, ki jih na tem področju v Sloveniji lahko pričakujemo v letošnjem letu. […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #ambush marketing, #družbena omrežja športniki, #sponzorstva, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Bežigrajski stadion, športni posel

Ljubljana, 11.01.2013 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Končno smo dočakali športni dogodek, ki je drugačen in ima svojo posebno zgodbo. Konec prejšnjega tedna se je v Ljubljani zgodil hokejski Icefest. Lahko bi rekli, da smo končno dočakali športni dogodek, ki je drugačen in ima svojo posebno zgodbo, čar. Nismo bili prvi v regiji, prehiteli so nas Hrvati in Medveščak. Vendar to ne […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

(Ne)uradni sponzor in skok iz zasede

Ljubljana, 30.11.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Naziva »uradni sponzor«, ki se v razvitem marketinškem svetu široko uporablja, pred leti nisem povsem razumel. Ali obstajajo tudi neuradni sponzorji? Seveda ne. Zakaj potem poudarjati, da gre za uradnega sponzorja. Edini razlog za to predstavlja »ambush« marketing (t.i. marketing iz zasede). Sponzorji poudarjajo svojo uradno povezavo s športnim dogodkom ali športnim subjektom zato, da […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Osebno sponzorstvo in endorsement

Ljubljana, 07.09.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

V slovenski športno-marketinški in športno-pravni praksi prevladuje prepričanje, da gre pri vsakršnem pojavljanju športnika ali estradnika v trženjski komunikaciji podjetja za osebno sponzorstvo. To je sicer povsem mogoče, vendar gre po naravi pravnega posla v večini primerov za endorsement. … http://www.gvzalozba.si/si/revije/pravna-praksa/iz-zadnje-stevilke/583,5949
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Prve OI na družbenih omrežjih

Ljubljana, 24.08.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Simpozij o poslu v športu, ki ga je 7. avgusta v Londonu gostil Birkbeck Sport Business Center Univerze v Londonu, je ponudil zanimiva predavanja in raziskave o olimpijskem gibanju. Med drugim je razprava tekla o zapuščini olimpijskih iger, družabnih medijih, sponzorstvu olimpijskega gibanja, uporabi športnikov v promocijske namene in televizijskih pravicah. …   http://www.gvzalozba.si/si/revije/pravna-praksa/iz-zadnje-stevilke/581,5922
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Šport kot industrija

Ljubljana, 09.08.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Radio Slovenija, gosta Uroš Okoren in dr. Milan Hosta   http://tvslo.si/predvajaj/sport-kot-industrija/ava2.142712150/
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Olimpijska zaseda

Ljubljana, 27.07.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Nezakonita izraba olimpijskega gibanja in škodovanje športu. Čas za spremembe tudi v Sloveniji.   Danes se uradno začenjajo poletne olimpijske igre v Londonu. Poleg izrednega zanimanja svetovne javnosti, olimpijske igre predstavljajo enega izmed športno sponzorskih draguljev.   http://www.delo.si/mnenja/blog/olimpijska-zaseda.html
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

London 2012

Ljubljana, 26.07.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Za sponzorje dober posel, za organizatorje finančno breme. V petek se bodo z uvodno slovesnostjo uradno začele poletne olimpijske igre v Londonu. Nastopilo bo več kot deset tisoč športnikov iz več kot 200 držav, stroški iger pa so se od načrtovanih…   Avtor: Špela Mikuš http://www.finance.si/360246/London-2012
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Pasivnost športne politike večja od uspehov športnikov

Ljubljana, 15.07.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Cerar in Danev sta v paketu z vsemi ostalimi pri znižanju pokojnine. Toliko cenimo športne ambasadorje. Cerar in Danev sta v paketu z vsemi ostalimi pri znižanju pokojnine. Toliko cenimo športne ambasadorje. Res je, da moramo v težkih časih vsi stopiti skupaj. Je pa tudi res, da imajo nekateri državjani poseben status, ki so si […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Plačaj, da boš lahko plačal še več

Ljubljana, 04.05.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Sponzorski sistem, v katerem je potrebno za vsak projekt dodatno plačevati, ne predstavlja dodane vrednosti, kvečjemu nasprotno. Sredstva, namenjena športnim sponzorstvom, se v Sloveniji zmanjšujejo. Tak je trend od začetka gospodarsko finančne krize. Na začetku krize smo sicer predvidevali, da gre zmanjšanje pripisati predvsem negotovosti glede prihodnosti, in da se bodo stvari po prvem »šoku« […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Če bi bil Dragić Azijec…

Ljubljana, 12.04.2012 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V zadnjih dneh je Slovenijo zajela Gogimanija. Goran Dragic je po odličnih predstavah v NBA, med drugim je bil razglasen tudi za igralca tedna v zahodni konferenci, pri nas povzročil pravo košarkarsko evforijo, ko kar tekmujemo, kdo bo Gogija bolj pohvalil. En mesec nazaj se je v Ameriki podobno dogajalo z igralcem New York Knicksov […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Šport v oglaševanju in oglaševanje v športu

Ljubljana, 07.04.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Športni subjekti, ki ne bodo uspeli svojih produktov prilagoditi logiki sponzorske aktivacije, bodo počasi ugasnili. Šport in oglaševanje imata več skupnih točk, kot marsikdo meni, hkrati pa prav tako marsikdo verjame, da je to eno in isto. Z oglaševanjem v športu ni nič narobe samo po sebi, vprašljiv je le učinek, ki ga je, za […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Pripadajo športnim sponzorjem tudi brada in zobje?

Ljubljana, 30.03.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Si predstavljate, da bi Barcelona od Ronaldinha zahtevala, naj si uredi zobe? Saga o bradi nogometaša Luke Majcna je za nami. Brade ni več. Jasno je, da je najboljši nogometaš velenjskega Rudarja, popustil pod pritiski kluba. Brezpredmetno je razpravljati, ali lahko klub disciplinsko kaznuje igralca, ki se odloči nositi brado. Takšna morebitna klubska odločitev ne […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

O potencialu ženskih smučarskih skokov

Ljubljana, 16.02.2012 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Pretekli vikend je v Ljubnem ob Savinji potekala tekma svetovnega pokala v smučarskih skokih za ženske. Gre za prvo sezono svetovnega pokala v tej kategoriji. Vsaj na prvo žogo mogoče preseneča količina medijskega prostora, ki je pri nas temu športu namenjena. Vendar malce poglobljen pogled pojasni, zakaj je temu tako, spodaj pa tudi par besed […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #šport, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Olimpijska past za sponzorje

Ljubljana, 03.02.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

V letošnjem letu bodo imeli sponzorji možnost podpreti ali dodatno aktivirati svoja sponzorstva športnikov in ekip, ki bodo nastopili na poletnih olimpijskih igrah v Londonu. Vendar se le peščica sponzorjev zaveda omejitev trženjskih aktivnosti, ki se jim morajo podrediti vsi udeleženci olimpijskih iger. Avtorja: Karmen Čelam, Propiar in Blaž Bolcar, Sportelement Marketing Magazin, Februar 2012, […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Dela Aukn v želji po transparentnosti športu medvedjo uslugo?

Ljubljana, 03.01.2012 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Bi praksa javne objave višine sponzorskih sredstev posameznih podjetij dejansko pomagala in izboljšala situacijo na področju sponzorstev v Sloveniji ali bi jo poslabšala? Priporočilo AUKN je namenjeno javnim podjetjem in transparentnosti njihovega poslovanja. S športom nima neposredne povezave. Pa vendar lahko nastane zaradi njega velika škoda.Agencija lahko doseže isti učinek na drugačen način, in sicer […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Kaj lahko sponzorje naučita Petra Majdič in Tina Maze

Ljubljana, 03.01.2012 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Po olimpijskih igrah in pred svetovnim nogometnim prvenstvom osvetljujemo, kaj v Sloveniji določa višino športnega sponzorstva in na kaj mora sponzor misliti, da bo sponzoriranje tudi njemu v korist. http://manager.finance.si/273422/Kaj-lahko-sponzorje-nau%E8ita-Petra-Majdi%E8-in-Tina-Maze
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Slovenija po Litvi

Ljubljana, 09.10.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Slovenija je na pravkar končanem evropskem prvenstvu v košarki zasedla sedmo mesto in s tem prvič po letu 2003 ‘poskrbela’, da v naslednjem, olimpijskem letu ne bo uradnih tekem. Splošen konsenz strokovne in navijaške javnosti, ter tudi KZS je, da to pomeni rezultatsko neuspešnost. in če se bo sedaj vsa Slovenija ukvarjala z vprašanjem ali […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Prava vrednost nogometa

Ljubljana, 10.09.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Izredno pomemben je za popularizacijo in pridobivanje sponzorjev ter posledično razvoj športa. Vprašanje pa je, ali je ključnega pomena. Lahko šport preživi tudi v krizi rezultatov oz. v obdobju neosvajanja lovorik? S pravim pristopom nedvomno (upoštevati je potrebno tudi zgodovino športnega subjekta). Prav to je čas, ko igra (športni) marketing najpomembnejšo vlogo, da pritegne ljudi […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Mercator Izziv

Ljubljana, 09.09.2011 | avtor: | @ (Dodaj komentar)

S projektom Mercator Izziv-a, ki je nosi slogan Tečemo za dober namen, smo izpostavili Mercatorjevo sponzorstvo Ljubljanskega maratona na platformi Garmin Izziva  ter hkrati med seboj povezali kar nekaj družbeno odgovornih vidikov, za katere si dnevno prizadevamo. S projektom Mercator Izziv smo širšo rekreativno javnost nagovorili in povabili, da so si tudi sami nataknili tekaške copate, […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Telemach – KZS Litva 2011

Ljubljana, 02.09.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Telemach je največji sponzor slovenske košarke, saj je generalni sponzor Košarkarske zveze Slovenije, generalni sponzor 1. košarkarske lige, sponzor ulične košarke in sponzor poletnih košarkarskih kampov. S sponzorstvom želi Telemach povečati svojo prepoznavnost in se uveljaviti kot vodilni slovenski kabelski ponudnik televizijskih storitev, telefonije in širokopasovnega dostopa do interneta. Sponzorstva želi izkoriščati skozi vse leto. […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Spar in Košarkarska zveza Slovenije

Ljubljana, 20.08.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Spar je dolgoletni sponzor Košarkarske zveze Slovenije in košarkarskega pokala Spar. Ker je Evropsko prvenstvo 2011 potekalo v Litvi, je Spar želel tudi v času prvenstva ohraniti stik z domačimi navijači in na ta način utrditi svoj ugled sponzorja košarkarske reprezentance. Zaradi fizične odmaknjenosti prvenstva smo se akcije lotili na spletu. Vzpostavili smo »landing page« […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Kako določiti vrednost športnega sponzorstva?

Ljubljana, 01.07.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V enem izmed prejšnji blogov sem zapisal, da je Tinina glava vredna toliko, kolikor jo bo sponzor izkoristil v svoje marketinške namene. Ker se mi zdi res pomembno, da tako športni subjekti (klubi, zveze, športniki posamezniki) kot sponzorji pri nas čim prej sprejmejo(mo) to miselnost, bom svetovni splet še malo onesnažil z mislimi o tem […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Telemach in #ligatelemach

Ljubljana, 08.06.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Počasi se zaključuje letošnja sezona Lige Telemach. Jutri lahko že dobimo novega prvaka, najkasneje pa ga bomo dobili čez vikend. Telemach, generalni sponzor Lige Telemach, je v okviru finalnih tekem Lige Telemach med Krko in Olimpijo pripravil sklop marketinških aktivnosti z namenom dodatne aktivacije sponzorstva lige. Narejen je bil poseben logotip za finale, ki je […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #družbena omrežja športniki, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Koliko je vredna Tinina glava?

Ljubljana, 20.05.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V zadnjem času je v slovenskem športnem prostoru največ prahu dvignila odločitev Smučarske zveze Slovenije, smučarjem vzame oglasni prostor na njihovih čeladah. Do sedaj so smučarji namreč lahko sami tržili prostor na čeladah, na kombinezonih in ostali opremi pa so bili sponzorji SZS. Seveda je sledila dokaj razumljiva reakcija smučarjev, da v kaj takega ne […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športno sponzorstvo

Zaključni turnir Evrolige v Barceloni

Ljubljana, 13.05.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V Barceloni je pretekli konec tedna potekal zaključni turnir štirih najboljših moštev letošnje izvedbe najmočnejšega klubskega tekmovanja v Evropi, Evrolige. Na njem so nastopila moštva grškega Panathinaikosa, izraelskega Maccabija, italijanske Siene in španskega Real Madrida. Zaključni turnir je bil sicer načrtovan za Torino, vendar so med sezono prizorišče zaradi italijanskih organizacijskih težav prestavili v Barcelono, […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing

Kaj lahko sponzorji dobijo od EP v košarki

Ljubljana, 11.02.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Slovenija bo gostila evropsko košarkarsko prvenstvo. Koristi od tega tekmovanja, ki se v Evropi po velikosti in odmevnosti uvršča takoj za nogometnim prvenstvom, bo imelo več deležnikov država skozi promocijo, košarkarska zveza skozi popularizacijo košarke in (morebitni) dobiček od prodaje vstopnic ter sponzorskih paketov, mediji zaradi prodaje pravic in oglasnega prostora, navijači zaradi košarkarskih užitkov, […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Športnomarketinški barok in kaj mu bo sledilo

Ljubljana, 01.12.2010 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Naši reprezentanci sta nastopili tako na svetovnem nogometnem kakor tudi na svetovnem košarkarskem prvenstvu. Če so olimpijske igre največji športni dogodek na svetu, nobena disciplina znotraj iger v svetovnem merilu ni tako pomembna, kot je svetovno prvenstvo v nogometu, košarka pa ima v Sloveniji že tradicionalno visoko mesto v srcih navijačev. Poleg omenjenih vrhuncev smo […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Union Olimpija in Celje Pivovarna Laško ostala brez glavnih pokroviteljev!

Ljubljana, 04.11.2010 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Vlada je sprejela zakon, po katerem je prepovedano oglaševanje alkoholnih pijač preko športa. Za ta korak se je vlada odločila, ker so številne raziskave pokazale, da oglaševanje alkohola preko športnih subjektov vpliva na povečano porabo alkohola v Sloveniji. Prav v kategoriji popitega alkohola na prebivalca smo Slovenci namreč v samem evropskem vrhu, eden izmed glavnih […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #sponzorstva, #šport, #športno sponzorstvo

(Ne)aktivnosti naših športnikov

Ljubljana, 31.03.2010 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Vedno znova sem presenečen, kako je tik pred startom dirke Formule 1 na startno-ciljni ravnini nepopisna gneča. Nekako mi v enačbo še grejo mehaniki in tehniki, ki zavzeto pripravljajo še zadnje nastavitve dirkalnikov, in seveda dirkači, ki čakajo na začetek dirke. Toda tik pred dirko to še zdaleč niso edini na stezi – med bolidi […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #šport, #športno sponzorstvo

Kategorije

Značke

Avtorji

Arhiv