Značka: ambush marketing

Olimpijske igre v Riu – nadgradnja Londona ali korak nazaj na področju sponzorske aktivacije?

Ljubljana, 07.09.2016 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Teroristični napadi, zika, oboroženi ropi, nedokončani objekti, nevarnosti na tekmovališčih, strupena voda, prazne tribune. Olimpijske igre so za nami. Od zgoraj naštetih ‘nevarnosti’ s katerimi smo bili pred igrami vsakodnevno bombardirani z vseh možnih koncev, se velika večina na srečo ni izpolnila. Prve igre na južnoameriških tleh so sicer imele svoje pomanjkljivosti, tako kot vsake, […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija, #ambush marketing, #marketing, #Olimpijske igre, #olimpijski komite, #sponzorstvo

Dream team – najvplivnejša reprezentanca vseh časov

Ljubljana, 09.08.2015 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Na včerajšnji dan leta 1992 so Američani osvojili zlato olimpijsko medaljo z verjetno najboljšo reprezentanco vseh časov. Michael Jordan, Magic Johnson in Larry Bird so vodili Dream team do gladke zmage na igrah, ki so bile zgodovinske tudi za Slovenijo, saj so bile to naše prve igre poletne igre pod samostojno zastavo. Zapuščina Dream teama […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Športni marketing v 2014

Ljubljana, 16.01.2014 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

O letu 2013 lahko z vidika športnega marketinga in športnega posla v Sloveniji govorimo kot o rekordnem letu, predvsem seveda po zaslugi EuroBasketa. Kaj nam bo v luči rekordne (in edinstvene) sponzorske aktivacije v preteklem letu prineslo 2014, skušam odgovoriti skozi glavne trende, ki jih na tem področju v Sloveniji lahko pričakujemo v letošnjem letu. […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #ambush marketing, #družbena omrežja športniki, #sponzorstva, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Šport v oglaševanju in oglaševanje v športu

Ljubljana, 07.04.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Športni subjekti, ki ne bodo uspeli svojih produktov prilagoditi logiki sponzorske aktivacije, bodo počasi ugasnili. Šport in oglaševanje imata več skupnih točk, kot marsikdo meni, hkrati pa prav tako marsikdo verjame, da je to eno in isto. Z oglaševanjem v športu ni nič narobe samo po sebi, vprašljiv je le učinek, ki ga je, za […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija, #ambush marketing, #marketing, #Olimpijske igre, #olimpijski komite, #sponzorstvo

Športni marketing v 2011 – v fazi pubertete

Ljubljana, 03.02.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Vse več podjetij, ki vlaga v športna sponzorstva, v svojih trženjskih akcijah uporablja športnike oz. športne ekipe. To še ne pomeni, da je športni marketing v Sloveniji na pravi poti, temveč zgolj to, da se počasi začenjamo zavedati, da sponzorstva niso donacije, temveč investicije, ki jih je potrebno upravičiti. http://www.zurnal24.si/sportni-marketing-v-2011-v-fazi-pubrtete-clanek-147279
Beri naprej »

Značke: #aktivacija, #ambush marketing, #marketing, #Olimpijske igre, #olimpijski komite, #sponzorstvo

Neuvrstitev na OI – “rešitev” za sponzorje

Ljubljana, 14.01.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Letos na velikih tekmovanjih ne bomo gledali naših nogometašev in košarkarjev. Nogometaši so bili prekratki v kvalifikacijah za EP na Poljskem in v Ukrajini, medtem ko so košarkarji evropsko prvesntvo končali na mestu, ki ne zagotavlja udeležbe na kvalifikacijah za olimpijski košarkarski turnir. Po tekmovalni plati jasno, da sta obe reprezentanci s tem izgubili. Enako […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija, #ambush marketing, #marketing, #Olimpijske igre, #olimpijski komite, #sponzorstvo

Olimpijski marketing

Ljubljana, 03.01.2012 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Nedvomno je sponzorstvo olimpijskih iger prevelik finančni zalogaj za marsikatero podjetje. Prav tako je sponzorstvo zaradi ekskluzivnosti po kategorijah omejeno na enega sponzorja na kategorijo. Omejenost oziroma rezervacija vsega oglasnega prostora v mestu, ki gosti olimpijske igre, drugim oglaševalcem ne pusti nikakršne alternative. Zato je neizbežno dejstvo, da različna podjetja poskušajo izkoristiti pozitivne učinke, ki […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija, #ambush marketing, #marketing, #Olimpijske igre, #olimpijski komite, #sponzorstvo

Olimpijske igre vs. družbeni mediji

Ljubljana, 22.07.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Mednarodni olimpijski komite z novimi pravili glede uporabe družbenih omrežij, ki so za vse olimpijske športnike zavezujoča, nadaljuje svojo prakso ostrega in mestoma pretiranega (predvsem pa neproporcionalnega) urejanja vseh področij, ki so v povezavi z olimpijskimi igrami. Tako smo že s preteklih olimpijskih iger navajeni, da npr. ne smemo na prizorišča prihajati v oblačilih, ki […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija, #ambush marketing, #marketing, #Olimpijske igre, #olimpijski komite, #sponzorstvo

Kategorije

Značke

Avtorji

Arhiv