Značka: digitalno

NK Maribor in Youtube prenos

Ljubljana, 17.07.2015 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V sredo se je zgodilo nekaj dokaj neobičajnega za slovenski šport – tekma drugega predkroga za Ligo prvakov med NK Maribor in Astano iz Kazahstana je bila v neposrednem prenosu predvajana samo preko spletnega kanala Youtube. Razlog za tako odločitev Maribora je bil v nepripravljenosti slovenskih televizij, da odkupijo pravice za tekmo v višini 15.000 […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Lestvica najvplivnejših slovenskih športnikov na Twitterju, april 2013

Ljubljana, 23.04.2013 | avtor: | @hsoru, kategorija Twitter lestvice (Dodaj komentar)

Anže Kopitar je na aprilski lestvici najvplivnejših športnikov na Twitterju utrdil vodilni položaj, Janija Brajkoviča pa je na drugem mestu zamenjal Goran Dragić. V prvi peterici imensko ni sprememb, tudi deseterica ostaja enaka. Dejan Zavec je presegel mejo 5.000 sledilcev in tako prehitel Primoža Brezca. Še vedno so v povprečju najaktivnejši tviteraši košarkarji, v deseterici […]
Beri naprej »

Značke: #digitalno, #družbena omrežja športniki, #sponzorstva, #športni marketing

Zlata Lisica, rokomet, Superbowl in Lance Armstrong – Sportelement podcast

Ljubljana, 31.01.2013 | avtor: | @hsoru, kategorija Podcast (Dodaj komentar)

Z veseljem predstavljamo premierni Sportelement podcast, športno markeinški podcast, v katerem bomo skupaj z gosti debatirali o aktualnih športnih temah doma in po svetu. V prvi izvedbi podcasta smo gostili Tilna Trotovška (Šport tv), Jerneja Smisla (skupina Pivovarna Laško) in Jureta Koširja (CM Sports). Največ smo govorili o Zlati Lisici in uspehih Tine Maze ter […]
Beri naprej »

Značke: #digitalno, #podcast, #sponzorstva, #športni marketing

Lestvica najvplivnejših slovenskih športnikov na Twitterju, januar 2013

Ljubljana, 23.01.2013 | avtor: | @hsoru, kategorija Twitter lestvice (Dodaj komentar)

Anže Kopitar je postal prvi športnik leta, ki prihaja iz kolektivnih športov, postal pa je tudi športnik, ki ima največ Twitter sledilcev. Prvič odkar delamo Twitter lestvico se je zgodilo, da je nekdo po številu sledilcev prehitel Sašo Vujačiča. Očitno je pogoj, da imaš največ sledilcev med slovenskimi športniki, da igraš ali si igral v […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Twitter za športnike

Ljubljana, 04.05.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Twitter je v svet športa prinesel nov način komunikacije. Zdi se, da je ta storitev narejena prav za športnike. Ti so namreč znani po svoji “odvisnosti” od telefonov in prav s Twitterjem so dobili orodje, preko katerega lahko to odvisnost sedaj kanalizirajo. Avtorja: Uroš Okoren, Blaž Bolcar SportoMagazin, magazin o marketingu in sponzorstvih v športu, […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Lestvica najvplivnejših slovenskih športnikov na Twitterju, januar 2012

Ljubljana, 09.01.2012 | avtor: | @hsoru, kategorija Twitter lestvice (Dodaj komentar)

Od prve objave lestvice najvplivnejših slovenskih športnikov na Twitterju se je pri vrhu zgodilo kar nekaj sprememb. Še vedno je na vrhu Jani Brajkovič, največji skok pa je naredil Anže Kopitar, ki se je že po nekaj tednih resnejšega in bolj načrtnega objavljanja na Twitterju ustavil pri 16.590 sledilcih (pri prvi meritvi manj kot 2.000). […]
Beri naprej »

Značke: #digitalno, #družbena omrežja športniki, #šport, #športni marketing

Lestvica najvplivnejših slovenskih športnikov na Twitterju

Ljubljana, 20.11.2011 | avtor: | @hsoru, kategorija Twitter lestvice (Dodaj komentar)

Prihod spletnih družabnih medijev je korenito spremenil komunikacijska razmerja v svetu športa. Klubi, zveze in športniki imajo preko Facebook skupnosti in Twitter računov kar naenkrat neposreden stik z navijači, posledično pa se je spremenila tudi vloga dotedanjih ‘posrednikov’ informacij – novinarjev. Rezultati tega spremenjenega razmerja se v svetu kažejo že nekaj časa – največji klubi […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Mercator Izziv

Ljubljana, 09.09.2011 | avtor: | @ (Dodaj komentar)

S projektom Mercator Izziv-a, ki je nosi slogan Tečemo za dober namen, smo izpostavili Mercatorjevo sponzorstvo Ljubljanskega maratona na platformi Garmin Izziva  ter hkrati med seboj povezali kar nekaj družbeno odgovornih vidikov, za katere si dnevno prizadevamo. S projektom Mercator Izziv smo širšo rekreativno javnost nagovorili in povabili, da so si tudi sami nataknili tekaške copate, […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Garmin Izziv še bolj izziva

Ljubljana, 14.07.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Po nekaj več kot enoletnem delovanju spletne platforme Garmin Izziv je bil portal konec prejšnjega tedna deležen prvih večjih popravkov. Dve glavni novosti sta prenovljena prva stran in možnost dodajanja lastnih izzivov s strani uporabnikov. Osnovna ideja portala je prva spletna tekma v Sloveniji, ki omogoča vsem uporabnikom Garmin naprav (ter tistim, ki lahko preko […]
Beri naprej »

Značke: #digitalno, #šport, #športni marketing, #športni portal

Telemachova sanjska loža

Ljubljana, 01.06.2011 | avtor: | @ (Dodaj komentar)

Izhodišče: Telemach je največji sponzor slovenske košarke, saj je generalni sponzor Košarkarske zveze Slovenije, generalni sponzor 1. košarkarske lige, sponzor ulične košarke in sponzor poletnih košarkarskih kampov. S sponzorstvom želi Telemach povečati svojo prepoznavnost in se uveljaviti kot vodilni slovenski kabelski ponudnik televizijskih storitev, telefonije in širokopasovnega dostopa do interneta. Sponzorstva želi izkoriščati skozi vse […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Kaj lahko sponzorji dobijo od EP v košarki

Ljubljana, 11.02.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Slovenija bo gostila evropsko košarkarsko prvenstvo. Koristi od tega tekmovanja, ki se v Evropi po velikosti in odmevnosti uvršča takoj za nogometnim prvenstvom, bo imelo več deležnikov država skozi promocijo, košarkarska zveza skozi popularizacijo košarke in (morebitni) dobiček od prodaje vstopnic ter sponzorskih paketov, mediji zaradi prodaje pravic in oglasnega prostora, navijači zaradi košarkarskih užitkov, […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Garmin Izziv

Ljubljana, 03.02.2011 | avtor: | @ (Dodaj komentar)

Garmin se na slovenskem trgu sooča z zelo močno konkurenco, predvsem v segmentu osebnih trenerjev. Soočil se je z izzivom kako potencialnim uporabnikom predstaviti, da je njihov produkt najbolj primeren za rekreativne in tudi profesionalne športnike. Vzpostavili smo Garminovo ekipo športnikov iz panog, v katerih je še posebej pomembna uporaba osebnih trenerjev. Lansirali smo spletni […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #digitalno, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Kategorije

Značke

Avtorji

Arhiv