Značka: družbena omrežja športniki

Športni marketing v 2014

Ljubljana, 16.01.2014 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

O letu 2013 lahko z vidika športnega marketinga in športnega posla v Sloveniji govorimo kot o rekordnem letu, predvsem seveda po zaslugi EuroBasketa. Kaj nam bo v luči rekordne (in edinstvene) sponzorske aktivacije v preteklem letu prineslo 2014, skušam odgovoriti skozi glavne trende, ki jih na tem področju v Sloveniji lahko pričakujemo v letošnjem letu. […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #ambush marketing, #družbena omrežja športniki, #sponzorstva, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Lestvica najvplivnejših slovenskih športnikov na Twitterju, april 2013

Ljubljana, 23.04.2013 | avtor: | @hsoru, kategorija Twitter lestvice (Dodaj komentar)

Anže Kopitar je na aprilski lestvici najvplivnejših športnikov na Twitterju utrdil vodilni položaj, Janija Brajkoviča pa je na drugem mestu zamenjal Goran Dragić. V prvi peterici imensko ni sprememb, tudi deseterica ostaja enaka. Dejan Zavec je presegel mejo 5.000 sledilcev in tako prehitel Primoža Brezca. Še vedno so v povprečju najaktivnejši tviteraši košarkarji, v deseterici […]
Beri naprej »

Značke: #digitalno, #družbena omrežja športniki, #sponzorstva, #športni marketing

Lestvica najvplivnejših slovenskih športnikov na Twitterju, januar 2013

Ljubljana, 23.01.2013 | avtor: | @hsoru, kategorija Twitter lestvice (Dodaj komentar)

Anže Kopitar je postal prvi športnik leta, ki prihaja iz kolektivnih športov, postal pa je tudi športnik, ki ima največ Twitter sledilcev. Prvič odkar delamo Twitter lestvico se je zgodilo, da je nekdo po številu sledilcev prehitel Sašo Vujačiča. Očitno je pogoj, da imaš največ sledilcev med slovenskimi športniki, da igraš ali si igral v […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #ambush marketing, #družbena omrežja športniki, #sponzorstva, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Prve OI na družbenih omrežjih

Ljubljana, 24.08.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Simpozij o poslu v športu, ki ga je 7. avgusta v Londonu gostil Birkbeck Sport Business Center Univerze v Londonu, je ponudil zanimiva predavanja in raziskave o olimpijskem gibanju. Med drugim je razprava tekla o zapuščini olimpijskih iger, družabnih medijih, sponzorstvu olimpijskega gibanja, uporabi športnikov v promocijske namene in televizijskih pravicah. …   http://www.gvzalozba.si/si/revije/pravna-praksa/iz-zadnje-stevilke/581,5922
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #ambush marketing, #družbena omrežja športniki, #sponzorstva, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Športna Twitter lestvica – Olimpijska izdaja

Ljubljana, 27.07.2012 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Če še kdo mogoče ne ve, se danes začenjajo Olimpijske igre…  Že danes bomo tako dobili odgovore na vprašanja, ki begajo vse resnejše športne navdušence – kdo bo prižgal olimpijski ogenj? Bo londonska otvoritev presegla tisto iz Pekinga? Bo v Londonu danes zvečer deževalo? Letošnje Olimpijske igre naj bi bile najbolj družabne doslej. To niti […]
Beri naprej »

Značke: #družbena omrežja športniki, #športni marketing

Lestvica najvplivnejših slovenskih športnikov na Twitterju, junij 2012

Ljubljana, 22.06.2012 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Po vrhu hokejskega sveta je Anže Kopitar osvojil še vrh slovenske športne tviteraške scene. Na prvem mestu je zamenjal Jako Lakoviča. Prva peterica najvplivnejših tviterašev med športniki ostaja enaka, glavna novost v zadnjem obdobju je, da so se (končno) na Twitter sceni začeli prebujati tudi slovenski nogometaši, vendar jih še ni med najvplivnejšimi desetimi tviteraši. […]
Beri naprej »

Značke: #družbena omrežja športniki, #šport, #športni marketing

Twitter za športnike

Ljubljana, 04.05.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Twitter je v svet športa prinesel nov način komunikacije. Zdi se, da je ta storitev narejena prav za športnike. Ti so namreč znani po svoji “odvisnosti” od telefonov in prav s Twitterjem so dobili orodje, preko katerega lahko to odvisnost sedaj kanalizirajo. Avtorja: Uroš Okoren, Blaž Bolcar SportoMagazin, magazin o marketingu in sponzorstvih v športu, […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #ambush marketing, #družbena omrežja športniki, #sponzorstva, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Super Bowl 2012

Ljubljana, 10.02.2012 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Letos sem imel prvič to srečo, da sem bil v času Super Bowla v Ameriki. No, še večja sreča bi seveda bila, da bi bil tudi na stadionu, kjer se igra Super Bowl, ampak tudi to bo enkrat prišlo na vrsto, spremljanje tekme v Las Vegasu pa je kar dober približek temu… Gre za največji […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #ambush marketing, #družbena omrežja športniki, #sponzorstva, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Lestvica najvplivnejših slovenskih športnikov na Twitterju, januar 2012

Ljubljana, 09.01.2012 | avtor: | @hsoru, kategorija Twitter lestvice (Dodaj komentar)

Od prve objave lestvice najvplivnejših slovenskih športnikov na Twitterju se je pri vrhu zgodilo kar nekaj sprememb. Še vedno je na vrhu Jani Brajkovič, največji skok pa je naredil Anže Kopitar, ki se je že po nekaj tednih resnejšega in bolj načrtnega objavljanja na Twitterju ustavil pri 16.590 sledilcih (pri prvi meritvi manj kot 2.000). […]
Beri naprej »

Značke: #digitalno, #družbena omrežja športniki, #šport, #športni marketing

Lestvica najvplivnejših slovenskih športnikov na Twitterju

Ljubljana, 20.11.2011 | avtor: | @hsoru, kategorija Twitter lestvice (Dodaj komentar)

Prihod spletnih družabnih medijev je korenito spremenil komunikacijska razmerja v svetu športa. Klubi, zveze in športniki imajo preko Facebook skupnosti in Twitter računov kar naenkrat neposreden stik z navijači, posledično pa se je spremenila tudi vloga dotedanjih ‘posrednikov’ informacij – novinarjev. Rezultati tega spremenjenega razmerja se v svetu kažejo že nekaj časa – največji klubi […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #ambush marketing, #družbena omrežja športniki, #sponzorstva, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Olimpijske igre vs. družbeni mediji

Ljubljana, 22.07.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Mednarodni olimpijski komite z novimi pravili glede uporabe družbenih omrežij, ki so za vse olimpijske športnike zavezujoča, nadaljuje svojo prakso ostrega in mestoma pretiranega (predvsem pa neproporcionalnega) urejanja vseh področij, ki so v povezavi z olimpijskimi igrami. Tako smo že s preteklih olimpijskih iger navajeni, da npr. ne smemo na prizorišča prihajati v oblačilih, ki […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #ambush marketing, #družbena omrežja športniki, #sponzorstva, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Telemach in #ligatelemach

Ljubljana, 08.06.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Počasi se zaključuje letošnja sezona Lige Telemach. Jutri lahko že dobimo novega prvaka, najkasneje pa ga bomo dobili čez vikend. Telemach, generalni sponzor Lige Telemach, je v okviru finalnih tekem Lige Telemach med Krko in Olimpijo pripravil sklop marketinških aktivnosti z namenom dodatne aktivacije sponzorstva lige. Narejen je bil poseben logotip za finale, ki je […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #družbena omrežja športniki, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Kaj lahko sponzorji dobijo od EP v košarki

Ljubljana, 11.02.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Slovenija bo gostila evropsko košarkarsko prvenstvo. Koristi od tega tekmovanja, ki se v Evropi po velikosti in odmevnosti uvršča takoj za nogometnim prvenstvom, bo imelo več deležnikov država skozi promocijo, košarkarska zveza skozi popularizacijo košarke in (morebitni) dobiček od prodaje vstopnic ter sponzorskih paketov, mediji zaradi prodaje pravic in oglasnega prostora, navijači zaradi košarkarskih užitkov, […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #ambush marketing, #družbena omrežja športniki, #sponzorstva, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Športnomarketinški barok in kaj mu bo sledilo

Ljubljana, 01.12.2010 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Naši reprezentanci sta nastopili tako na svetovnem nogometnem kakor tudi na svetovnem košarkarskem prvenstvu. Če so olimpijske igre največji športni dogodek na svetu, nobena disciplina znotraj iger v svetovnem merilu ni tako pomembna, kot je svetovno prvenstvo v nogometu, košarka pa ima v Sloveniji že tradicionalno visoko mesto v srcih navijačev. Poleg omenjenih vrhuncev smo […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #ambush marketing, #družbena omrežja športniki, #sponzorstva, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Kategorije

Značke

Avtorji

Arhiv