Značka: osebno sponzorstvo

Dream team – najvplivnejša reprezentanca vseh časov

Ljubljana, 09.08.2015 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Na včerajšnji dan leta 1992 so Američani osvojili zlato olimpijsko medaljo z verjetno najboljšo reprezentanco vseh časov. Michael Jordan, Magic Johnson in Larry Bird so vodili Dream team do gladke zmage na igrah, ki so bile zgodovinske tudi za Slovenijo, saj so bile to naše prve igre poletne igre pod samostojno zastavo. Zapuščina Dream teama […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Sportcast – Giro d’Italia in Matej Mohorič

Ljubljana, 28.05.2014 | avtor: | @hsoru, kategorija Podcast (Dodaj komentar)

O letošnji Dirki po Italiji smo govorili z Anžetom Bašljem in najmlajšim profesionalcem v kolesarski karavani in dvakratnim mladinskim svetovnim prvakom, Matejem Mohoričem.  Matej je spregovoril o tem, kako so ga v karavani sprejeli ostali kolesarji in kako se je spremenilo njegovo življenje po prestopu v italijansko ekipo. Govorili smo o dopinški preteklosti v kolesarstvu, […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Kdo so slovenski olimpijci z največjim marketinškim potencialnom?

Ljubljana, 06.02.2014 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V soboto se v Sočiju začnejo zimske Olimpijske igre. Igre, ki so že pred samim začetkom dobile pečat kontroverznih, bodo, upam, še vedno predvsem igre športnikov, na katerih bomo gledalci uživali v spektakularnih predstavah in olimpijskih presenečenjih, v prvi vrsti slovenskih. Veliko, mogoče celo največ do sedaj, pričakujemo prav od slovenskih športnikov. Kakšen je marketinški […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Osebno sponzorstvo in endorsement

Ljubljana, 07.09.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

V slovenski športno-marketinški in športno-pravni praksi prevladuje prepričanje, da gre pri vsakršnem pojavljanju športnika ali estradnika v trženjski komunikaciji podjetja za osebno sponzorstvo. To je sicer povsem mogoče, vendar gre po naravi pravnega posla v večini primerov za endorsement. … http://www.gvzalozba.si/si/revije/pravna-praksa/iz-zadnje-stevilke/583,5949
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Šport kot industrija

Ljubljana, 09.08.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Radio Slovenija, gosta Uroš Okoren in dr. Milan Hosta   http://tvslo.si/predvajaj/sport-kot-industrija/ava2.142712150/
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Politiko sponzorstva krojijo trženjski in poslovni cilji

Ljubljana, 20.04.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Letos lahko pričakujemo povečan obseg sponzoriranja, predvsem posameznih športnikov, ki imajo največ možnosti za olimpijsko medaljo. Prihajajoče olimpijske igre in evropsko prvenstvo v nogometu so letos dobra priložnost za sponzoriranje oziroma pokroviteljstvo športnih subjektov. Koga in kako sponzorirati, pa je odvisno od…   Avtor: Janja Simonič http://podjetnistvo.finance.si/349987/Politiko-%28%C5%A1portnega%29-sponzorstva-krojijo-tr%C5%BEenjski-in-poslovni-cilji
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Če bi bil Dragić Azijec…

Ljubljana, 12.04.2012 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V zadnjih dneh je Slovenijo zajela Gogimanija. Goran Dragic je po odličnih predstavah v NBA, med drugim je bil razglasen tudi za igralca tedna v zahodni konferenci, pri nas povzročil pravo košarkarsko evforijo, ko kar tekmujemo, kdo bo Gogija bolj pohvalil. En mesec nazaj se je v Ameriki podobno dogajalo z igralcem New York Knicksov […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Tina Maze prepovedana

Ljubljana, 07.04.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Nov pravilnik je bil pisan na podlagi konfliktov z drugo najboljšo smučarko na svetu. Ko sem prebiral osnutek Pravilnika o pravicah in dolžnostih tekmovalcev alpskih reprezentanc, sem se zgrozil, s kakšno lahkotnostjo so njegovi snovalci povsem prezrli številna strokovna, športno marketinška in pravna vprašanja ter se osredotočili na zapovedni oz. prepovedni del pravilnika. Pravice alpskih […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Ne more vsak športnik promovirati izdelkov

Ljubljana, 07.04.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Osebno sponzorstvo športnika je zelo močno in učinkovito marketinško sredstvo v svetu športnih sponzorstev, ki pa se izkaže kot pravo le, če je pravilno marketinško načrtovano in pravno podprto. O osebnem sponzorstvu v športu govorimo, ko se znani športnik ali športnica uporabi za promocijo določenega produkta. Podjetja se odločajo za osebna sponzorstva z namenom, da […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Maze vs. Smučarska zveza slovenije – (r)evolucija športnega marketinga

Ljubljana, 03.02.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Kdo bo potegnil krajšo v sporu med Tino Maze in SZS? Težave so precej večje kot zgolj športno pravne, ki jih obravnavam. Z vidika športnega prava je situacija precej jasna, argumenti namreč govorijo v prid Tini. Nikakor ne želim prejudicirati končne rešitve, ker je situacija precej zapletena, obtožbe letijo vsepovprek, vendar je vsemu navkljub mogoče […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Kako določiti vrednost športnega sponzorstva?

Ljubljana, 01.07.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V enem izmed prejšnji blogov sem zapisal, da je Tinina glava vredna toliko, kolikor jo bo sponzor izkoristil v svoje marketinške namene. Ker se mi zdi res pomembno, da tako športni subjekti (klubi, zveze, športniki posamezniki) kot sponzorji pri nas čim prej sprejmejo(mo) to miselnost, bom svetovni splet še malo onesnažil z mislimi o tem […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Koliko je vredna Tinina glava?

Ljubljana, 20.05.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V zadnjem času je v slovenskem športnem prostoru največ prahu dvignila odločitev Smučarske zveze Slovenije, smučarjem vzame oglasni prostor na njihovih čeladah. Do sedaj so smučarji namreč lahko sami tržili prostor na čeladah, na kombinezonih in ostali opremi pa so bili sponzorji SZS. Seveda je sledila dokaj razumljiva reakcija smučarjev, da v kaj takega ne […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športno sponzorstvo

Trženjske priložnosti ob nastopih naših športnikov

Ljubljana, 10.02.2010 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Leto 2010 bo športne navdušence razvajalo s kar nekaj velikimi športnimi dogodki. Najprej bodo na vrsti zimske olimpijske igre, poleti nas čaka svetovno nogometno prvenstvo, jeseni svetovno košarkarsko prvenstvo, poleg navedenih pa še kopica konic v raznih ligaških tekmovanjih. Ravnokar se je Avstriji končalo evropsko rokometno prvenstvo. Kopica vrhunski tekmovanj omogoča tudi veliko možnosti, da […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Osebna sponzorstva profesionalnih športnikov

Ljubljana, 21.10.2009 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Sponzorstvo, donatrostvo in družbena odgovornost so tri različne stvari in o njih ne moremo govoriti kot o nadgradnji druga druge. Sponzorstvo je od nekdaj investicija, blagovna menjava. Osebno sponzorstvo športnika v svetu športnih sponzorstev predstavlja zelo močno in učinkovito marketinško sredstvo, ki pa se izkaže kot pravo le, če je pravilno marketinško načrtovano in pravno […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Kategorije

Značke

Avtorji

Arhiv