Značka: sponzorstva

Dream team – najvplivnejša reprezentanca vseh časov

Ljubljana, 09.08.2015 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Na včerajšnji dan leta 1992 so Američani osvojili zlato olimpijsko medaljo z verjetno najboljšo reprezentanco vseh časov. Michael Jordan, Magic Johnson in Larry Bird so vodili Dream team do gladke zmage na igrah, ki so bile zgodovinske tudi za Slovenijo, saj so bile to naše prve igre poletne igre pod samostojno zastavo. Zapuščina Dream teama […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

NK Maribor in Youtube prenos

Ljubljana, 17.07.2015 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V sredo se je zgodilo nekaj dokaj neobičajnega za slovenski šport – tekma drugega predkroga za Ligo prvakov med NK Maribor in Astano iz Kazahstana je bila v neposrednem prenosu predvajana samo preko spletnega kanala Youtube. Razlog za tako odločitev Maribora je bil v nepripravljenosti slovenskih televizij, da odkupijo pravice za tekmo v višini 15.000 […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

FIBA, ULEB in liga ABA – boj za prevlado v evropski klubski košarki

Ljubljana, 13.03.2015 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V zadnjem tednu je košarkarski svet najbolj vznemirila novica, da je FIBA Europe umaknila priznanje ligi ABA in ji na tak način v nekem smislu vzela verodostojnost. Ta ‘novica’ ima kar nekaj pomanjkljivosti – prvič, o tem sklepu naj na sestanku Fibe sploh ne bi razpravljali. Drugič, liga ABA je mirno obstajala brez tega soglasja […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Blišč in beda v športnem poslu

Ljubljana, 18.09.2014 | avtor: | @ (Dodaj komentar)

NK Mariboru je uspel z uvrstitvijo v Ligo prvakov neverjeten športni podvig. Poleg športne plati uspeha gre v prvi vrsti za uspeh, ki je posledica vrhunskega vodenja in poslovanja kluba. NK Maribor je z desetimi milijoni letnega proračuna v prvi vrsti gospodarska družba in kot tako jo je potrebno voditi na vseh ravneh, tudi športni.
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Sportcast – Finale Lige prvakov

Ljubljana, 22.05.2014 | avtor: | @hsoru, kategorija Podcast (Dodaj komentar)

Z Urošem Staničem in Tilnom Trotovškom smo tokrat marketinško secirali sobotni finale Lige prvakov. Kaj delajo sponzorji, zakaj je Liga prvakov to kar je in kaj imajo od Lige prvakov klubi. Vabljeni k poslušanju!
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Sportcast – Jaka Daneu in Miha Penko o Evroligi

Ljubljana, 15.05.2014 | avtor: | @hsoru, kategorija Podcast (Dodaj komentar)

Tokrat sta se nam pridružila Jaka Daneu in Miha Penko, s katerima smo govorili o Evroligi, ki se bo končala ta vikend v Milanu z zaključnim turnirjem četverice.  Govorili smo o začetkih Evrolige, kakšna so bila pričakovanja klubov ob njenem nastanku in ločitvi od Fibe, kako močna je blagovna znamka Evrolige, kaj Evroliga počne za […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Kdo so slovenski olimpijci z največjim marketinškim potencialnom?

Ljubljana, 06.02.2014 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V soboto se v Sočiju začnejo zimske Olimpijske igre. Igre, ki so že pred samim začetkom dobile pečat kontroverznih, bodo, upam, še vedno predvsem igre športnikov, na katerih bomo gledalci uživali v spektakularnih predstavah in olimpijskih presenečenjih, v prvi vrsti slovenskih. Veliko, mogoče celo največ do sedaj, pričakujemo prav od slovenskih športnikov. Kakšen je marketinški […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Športni marketing v 2014

Ljubljana, 16.01.2014 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

O letu 2013 lahko z vidika športnega marketinga in športnega posla v Sloveniji govorimo kot o rekordnem letu, predvsem seveda po zaslugi EuroBasketa. Kaj nam bo v luči rekordne (in edinstvene) sponzorske aktivacije v preteklem letu prineslo 2014, skušam odgovoriti skozi glavne trende, ki jih na tem področju v Sloveniji lahko pričakujemo v letošnjem letu. […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #ambush marketing, #družbena omrežja športniki, #sponzorstva, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Lestvica najvplivnejših slovenskih športnikov na Twitterju, april 2013

Ljubljana, 23.04.2013 | avtor: | @hsoru, kategorija Twitter lestvice (Dodaj komentar)

Anže Kopitar je na aprilski lestvici najvplivnejših športnikov na Twitterju utrdil vodilni položaj, Janija Brajkoviča pa je na drugem mestu zamenjal Goran Dragić. V prvi peterici imensko ni sprememb, tudi deseterica ostaja enaka. Dejan Zavec je presegel mejo 5.000 sledilcev in tako prehitel Primoža Brezca. Še vedno so v povprečju najaktivnejši tviteraši košarkarji, v deseterici […]
Beri naprej »

Značke: #digitalno, #družbena omrežja športniki, #sponzorstva, #športni marketing

Lestvica najvplivnejših slovenskih športnikov na Twitterju, marec 2013

Ljubljana, 21.03.2013 | avtor: | @hsoru, kategorija Twitter lestvice (Dodaj komentar)

Na marčevski lestvici najvplivnejših slovenskih športnikov na Twitterju na vrhu ni sprememb – na prvem mestu je še vedno Anže Kopitar, ki mu baza sledilcev vztrajno raste, je prvi slovenski športnik, ki jih ima že preko 80.000. Spremembe pa so se zgodile tik pod vrhom – iz peterice najvplivnejših je izpadel Saša Vujačić, ki je […]
Beri naprej »

Značke: #eurobasket, #sponzorstva, #športni marketing

Zlata Lisica, rokomet, Superbowl in Lance Armstrong – Sportelement podcast

Ljubljana, 31.01.2013 | avtor: | @hsoru, kategorija Podcast (Dodaj komentar)

Z veseljem predstavljamo premierni Sportelement podcast, športno markeinški podcast, v katerem bomo skupaj z gosti debatirali o aktualnih športnih temah doma in po svetu. V prvi izvedbi podcasta smo gostili Tilna Trotovška (Šport tv), Jerneja Smisla (skupina Pivovarna Laško) in Jureta Koširja (CM Sports). Največ smo govorili o Zlati Lisici in uspehih Tine Maze ter […]
Beri naprej »

Značke: #digitalno, #podcast, #sponzorstva, #športni marketing

Športnik leta VS športna blagovna znamka leta

Ljubljana, 01.01.2013 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Kaj je, če sploh, razlika med športnikom leta in športno blagovno znamko leta? »Izbor športnika leta ni bil po mojih kriterijih. Mislim, da so olimpijske igre tisto največ. Subjektivna ocena je, koliko je lahko posameznik kot del ekipe zaslužen za uspeh. Vsa čast Anžetu in njegovi kakovosti, ki ni dvomljiva, mislim pa, da je olimpijska […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

(Ne)uradni sponzor in skok iz zasede

Ljubljana, 30.11.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Naziva »uradni sponzor«, ki se v razvitem marketinškem svetu široko uporablja, pred leti nisem povsem razumel. Ali obstajajo tudi neuradni sponzorji? Seveda ne. Zakaj potem poudarjati, da gre za uradnega sponzorja. Edini razlog za to predstavlja »ambush« marketing (t.i. marketing iz zasede). Sponzorji poudarjajo svojo uradno povezavo s športnim dogodkom ali športnim subjektom zato, da […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Paraolimpijci so superljudje

Ljubljana, 24.09.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Težko bi našli boljše poimenovanje za športnike, ki so morali prebroditi ogromne osebne tragedije. Superhumans je angleška televizijska mreža Channel 4 poimenovala športnike invalide na letošnjih Paraolimpijskih igrah v Londonu. Težko bi našli boljše poimenovanje oz. predstavitev za športnike, ki so morali prebroditi ogromne osebne tragedije.   http://www.delo.si/mnenja/blog/paraolimpijci-so-superljudje.html
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Osebno sponzorstvo in endorsement

Ljubljana, 07.09.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

V slovenski športno-marketinški in športno-pravni praksi prevladuje prepričanje, da gre pri vsakršnem pojavljanju športnika ali estradnika v trženjski komunikaciji podjetja za osebno sponzorstvo. To je sicer povsem mogoče, vendar gre po naravi pravnega posla v večini primerov za endorsement. … http://www.gvzalozba.si/si/revije/pravna-praksa/iz-zadnje-stevilke/583,5949
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Šport kot industrija

Ljubljana, 09.08.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Radio Slovenija, gosta Uroš Okoren in dr. Milan Hosta   http://tvslo.si/predvajaj/sport-kot-industrija/ava2.142712150/
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Olimpijska zaseda

Ljubljana, 27.07.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Nezakonita izraba olimpijskega gibanja in škodovanje športu. Čas za spremembe tudi v Sloveniji.   Danes se uradno začenjajo poletne olimpijske igre v Londonu. Poleg izrednega zanimanja svetovne javnosti, olimpijske igre predstavljajo enega izmed športno sponzorskih draguljev.   http://www.delo.si/mnenja/blog/olimpijska-zaseda.html
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

London 2012

Ljubljana, 26.07.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Za sponzorje dober posel, za organizatorje finančno breme. V petek se bodo z uvodno slovesnostjo uradno začele poletne olimpijske igre v Londonu. Nastopilo bo več kot deset tisoč športnikov iz več kot 200 držav, stroški iger pa so se od načrtovanih…   Avtor: Špela Mikuš http://www.finance.si/360246/London-2012
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Plačaj, da boš lahko plačal še več

Ljubljana, 04.05.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Sponzorski sistem, v katerem je potrebno za vsak projekt dodatno plačevati, ne predstavlja dodane vrednosti, kvečjemu nasprotno. Sredstva, namenjena športnim sponzorstvom, se v Sloveniji zmanjšujejo. Tak je trend od začetka gospodarsko finančne krize. Na začetku krize smo sicer predvidevali, da gre zmanjšanje pripisati predvsem negotovosti glede prihodnosti, in da se bodo stvari po prvem »šoku« […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Politiko sponzorstva krojijo trženjski in poslovni cilji

Ljubljana, 20.04.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Letos lahko pričakujemo povečan obseg sponzoriranja, predvsem posameznih športnikov, ki imajo največ možnosti za olimpijsko medaljo. Prihajajoče olimpijske igre in evropsko prvenstvo v nogometu so letos dobra priložnost za sponzoriranje oziroma pokroviteljstvo športnih subjektov. Koga in kako sponzorirati, pa je odvisno od…   Avtor: Janja Simonič http://podjetnistvo.finance.si/349987/Politiko-%28%C5%A1portnega%29-sponzorstva-krojijo-tr%C5%BEenjski-in-poslovni-cilji
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Če bi bil Dragić Azijec…

Ljubljana, 12.04.2012 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V zadnjih dneh je Slovenijo zajela Gogimanija. Goran Dragic je po odličnih predstavah v NBA, med drugim je bil razglasen tudi za igralca tedna v zahodni konferenci, pri nas povzročil pravo košarkarsko evforijo, ko kar tekmujemo, kdo bo Gogija bolj pohvalil. En mesec nazaj se je v Ameriki podobno dogajalo z igralcem New York Knicksov […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Pripadajo športnim sponzorjem tudi brada in zobje?

Ljubljana, 30.03.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Si predstavljate, da bi Barcelona od Ronaldinha zahtevala, naj si uredi zobe? Saga o bradi nogometaša Luke Majcna je za nami. Brade ni več. Jasno je, da je najboljši nogometaš velenjskega Rudarja, popustil pod pritiski kluba. Brezpredmetno je razpravljati, ali lahko klub disciplinsko kaznuje igralca, ki se odloči nositi brado. Takšna morebitna klubska odločitev ne […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Olimpijska past za sponzorje

Ljubljana, 03.02.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

V letošnjem letu bodo imeli sponzorji možnost podpreti ali dodatno aktivirati svoja sponzorstva športnikov in ekip, ki bodo nastopili na poletnih olimpijskih igrah v Londonu. Vendar se le peščica sponzorjev zaveda omejitev trženjskih aktivnosti, ki se jim morajo podrediti vsi udeleženci olimpijskih iger. Avtorja: Karmen Čelam, Propiar in Blaž Bolcar, Sportelement Marketing Magazin, Februar 2012, […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Športna disciplina: sedenje na dveh stolčkih

Ljubljana, 04.01.2012 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V slovenskem športu je pogosta praksa, da vodilni kadri sponzorja zasedajo ključna mesta pri sponzorirancih. Poleg denarja naj bi dodali še svoje izkušnje in znanje. Vendar skoraj nikoli ni tako. Ob vseh službenih obveznostih ne morejo biti aktivno vpleteni v dogajanje v organizaciji in tako je njihova vloga predvsem častna. Takšne poteze športnih organizacij, ko […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Slovenija po Litvi

Ljubljana, 09.10.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Slovenija je na pravkar končanem evropskem prvenstvu v košarki zasedla sedmo mesto in s tem prvič po letu 2003 ‘poskrbela’, da v naslednjem, olimpijskem letu ne bo uradnih tekem. Splošen konsenz strokovne in navijaške javnosti, ter tudi KZS je, da to pomeni rezultatsko neuspešnost. in če se bo sedaj vsa Slovenija ukvarjala z vprašanjem ali […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Kako določiti vrednost športnega sponzorstva?

Ljubljana, 01.07.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V enem izmed prejšnji blogov sem zapisal, da je Tinina glava vredna toliko, kolikor jo bo sponzor izkoristil v svoje marketinške namene. Ker se mi zdi res pomembno, da tako športni subjekti (klubi, zveze, športniki posamezniki) kot sponzorji pri nas čim prej sprejmejo(mo) to miselnost, bom svetovni splet še malo onesnažil z mislimi o tem […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Telemachova sanjska loža

Ljubljana, 01.06.2011 | avtor: | @ (Dodaj komentar)

Izhodišče: Telemach je največji sponzor slovenske košarke, saj je generalni sponzor Košarkarske zveze Slovenije, generalni sponzor 1. košarkarske lige, sponzor ulične košarke in sponzor poletnih košarkarskih kampov. S sponzorstvom želi Telemach povečati svojo prepoznavnost in se uveljaviti kot vodilni slovenski kabelski ponudnik televizijskih storitev, telefonije in širokopasovnega dostopa do interneta. Sponzorstva želi izkoriščati skozi vse […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Koliko je vredna Tinina glava?

Ljubljana, 20.05.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V zadnjem času je v slovenskem športnem prostoru največ prahu dvignila odločitev Smučarske zveze Slovenije, smučarjem vzame oglasni prostor na njihovih čeladah. Do sedaj so smučarji namreč lahko sami tržili prostor na čeladah, na kombinezonih in ostali opremi pa so bili sponzorji SZS. Seveda je sledila dokaj razumljiva reakcija smučarjev, da v kaj takega ne […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športno sponzorstvo

Primož in Petra

Ljubljana, 22.03.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

‘Vleci Primož, vleci!’ je verjetno ena bolj znanih izjav komentatorjev športnih prenosov v Sloveniji. Tako je v časih največjih uspehov Primoža Peterke skupaj s celotno Slovenijo Primoža spodbujal Oto Giacomelli, ki je takrat tekme komentiral skupaj s Tomom Lajovicem (in njegovimi ‘perfektnimi’ skoki). Prejšnji vikend je Primož Peterka dokončno nehal vleči. Kariero je končala tudi […]
Beri naprej »

Značke: #sponzorstva, #šport

Union Olimpija in Celje Pivovarna Laško ostala brez glavnih pokroviteljev!

Ljubljana, 04.11.2010 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Vlada je sprejela zakon, po katerem je prepovedano oglaševanje alkoholnih pijač preko športa. Za ta korak se je vlada odločila, ker so številne raziskave pokazale, da oglaševanje alkohola preko športnih subjektov vpliva na povečano porabo alkohola v Sloveniji. Prav v kategoriji popitega alkohola na prebivalca smo Slovenci namreč v samem evropskem vrhu, eden izmed glavnih […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #sponzorstva, #šport, #športno sponzorstvo

Microsoft in hospitality na tekmah Evrolige

Ljubljana, 14.09.2010 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Microsoft je želel svojim poslovnim partnerjem ponuditi nekaj drugačnega, bolj vznemerljivega. Okolje vrhunskega športnega dogodka z možnostjo odlične pogostitve in zagotovljene zasebnosti se je izkazalo kot prava kombinacija. Na evroligaških tekmah Uniona Olimpije je Microsoft gostil svoje poslovne parnterje in tako združil prijetno s koristnim. V sproščenem okolju športnega dogodka je lahko še utrdil vezi […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Tiger Woods, razbita šipa, jezna žena in golf palica

Ljubljana, 03.12.2009 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Tiger Woods, najbolje plačani športnik na svetu, je pred prvo večjo poslovno-športno oviro v svoji karieri. V zadnjih dneh je namreč na dan prišla novica o njegovi domnevni ljubezenski aferi, kmalu za tem pa je v bližini svojega doma na Floridi doživel prometno nesrečo. Dogodka sta seveda časovno preblizu skupaj, da ne bi mediji vsega […]
Beri naprej »

Značke: #sponzorstva, #šport, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Kategorije

Značke

Avtorji

Arhiv