Značka: športni marketing

Dream team – najvplivnejša reprezentanca vseh časov

Ljubljana, 09.08.2015 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Na včerajšnji dan leta 1992 so Američani osvojili zlato olimpijsko medaljo z verjetno najboljšo reprezentanco vseh časov. Michael Jordan, Magic Johnson in Larry Bird so vodili Dream team do gladke zmage na igrah, ki so bile zgodovinske tudi za Slovenijo, saj so bile to naše prve igre poletne igre pod samostojno zastavo. Zapuščina Dream teama […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

NK Maribor in Youtube prenos

Ljubljana, 17.07.2015 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V sredo se je zgodilo nekaj dokaj neobičajnega za slovenski šport – tekma drugega predkroga za Ligo prvakov med NK Maribor in Astano iz Kazahstana je bila v neposrednem prenosu predvajana samo preko spletnega kanala Youtube. Razlog za tako odločitev Maribora je bil v nepripravljenosti slovenskih televizij, da odkupijo pravice za tekmo v višini 15.000 […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

FIBA, ULEB in liga ABA – boj za prevlado v evropski klubski košarki

Ljubljana, 13.03.2015 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V zadnjem tednu je košarkarski svet najbolj vznemirila novica, da je FIBA Europe umaknila priznanje ligi ABA in ji na tak način v nekem smislu vzela verodostojnost. Ta ‘novica’ ima kar nekaj pomanjkljivosti – prvič, o tem sklepu naj na sestanku Fibe sploh ne bi razpravljali. Drugič, liga ABA je mirno obstajala brez tega soglasja […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Blišč in beda v športnem poslu

Ljubljana, 18.09.2014 | avtor: | @ (Dodaj komentar)

NK Mariboru je uspel z uvrstitvijo v Ligo prvakov neverjeten športni podvig. Poleg športne plati uspeha gre v prvi vrsti za uspeh, ki je posledica vrhunskega vodenja in poslovanja kluba. NK Maribor je z desetimi milijoni letnega proračuna v prvi vrsti gospodarska družba in kot tako jo je potrebno voditi na vseh ravneh, tudi športni.
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Sportcast – Giro d’Italia in Matej Mohorič

Ljubljana, 28.05.2014 | avtor: | @hsoru, kategorija Podcast (Dodaj komentar)

O letošnji Dirki po Italiji smo govorili z Anžetom Bašljem in najmlajšim profesionalcem v kolesarski karavani in dvakratnim mladinskim svetovnim prvakom, Matejem Mohoričem.  Matej je spregovoril o tem, kako so ga v karavani sprejeli ostali kolesarji in kako se je spremenilo njegovo življenje po prestopu v italijansko ekipo. Govorili smo o dopinški preteklosti v kolesarstvu, […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Sportcast – Jaka Daneu in Miha Penko o Evroligi

Ljubljana, 15.05.2014 | avtor: | @hsoru, kategorija Podcast (Dodaj komentar)

Tokrat sta se nam pridružila Jaka Daneu in Miha Penko, s katerima smo govorili o Evroligi, ki se bo končala ta vikend v Milanu z zaključnim turnirjem četverice.  Govorili smo o začetkih Evrolige, kakšna so bila pričakovanja klubov ob njenem nastanku in ločitvi od Fibe, kako močna je blagovna znamka Evrolige, kaj Evroliga počne za […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Kdo so slovenski olimpijci z največjim marketinškim potencialnom?

Ljubljana, 06.02.2014 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V soboto se v Sočiju začnejo zimske Olimpijske igre. Igre, ki so že pred samim začetkom dobile pečat kontroverznih, bodo, upam, še vedno predvsem igre športnikov, na katerih bomo gledalci uživali v spektakularnih predstavah in olimpijskih presenečenjih, v prvi vrsti slovenskih. Veliko, mogoče celo največ do sedaj, pričakujemo prav od slovenskih športnikov. Kakšen je marketinški […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Športni marketing v 2014

Ljubljana, 16.01.2014 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

O letu 2013 lahko z vidika športnega marketinga in športnega posla v Sloveniji govorimo kot o rekordnem letu, predvsem seveda po zaslugi EuroBasketa. Kaj nam bo v luči rekordne (in edinstvene) sponzorske aktivacije v preteklem letu prineslo 2014, skušam odgovoriti skozi glavne trende, ki jih na tem področju v Sloveniji lahko pričakujemo v letošnjem letu. […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #ambush marketing, #družbena omrežja športniki, #sponzorstva, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Lestvica najvplivnejših slovenskih športnikov na Twitterju, april 2013

Ljubljana, 23.04.2013 | avtor: | @hsoru, kategorija Twitter lestvice (Dodaj komentar)

Anže Kopitar je na aprilski lestvici najvplivnejših športnikov na Twitterju utrdil vodilni položaj, Janija Brajkoviča pa je na drugem mestu zamenjal Goran Dragić. V prvi peterici imensko ni sprememb, tudi deseterica ostaja enaka. Dejan Zavec je presegel mejo 5.000 sledilcev in tako prehitel Primoža Brezca. Še vedno so v povprečju najaktivnejši tviteraši košarkarji, v deseterici […]
Beri naprej »

Značke: #digitalno, #družbena omrežja športniki, #sponzorstva, #športni marketing

Lestvica najvplivnejših slovenskih športnikov na Twitterju, marec 2013

Ljubljana, 21.03.2013 | avtor: | @hsoru, kategorija Twitter lestvice (Dodaj komentar)

Na marčevski lestvici najvplivnejših slovenskih športnikov na Twitterju na vrhu ni sprememb – na prvem mestu je še vedno Anže Kopitar, ki mu baza sledilcev vztrajno raste, je prvi slovenski športnik, ki jih ima že preko 80.000. Spremembe pa so se zgodile tik pod vrhom – iz peterice najvplivnejših je izpadel Saša Vujačić, ki je […]
Beri naprej »

Značke: #eurobasket, #sponzorstva, #športni marketing

Individualni športi in socializacija

Ljubljana, 15.03.2013 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V sredo so se pri meni prvič letos v eni točki prekrižale tri sezonske krivulje – krivulja zimske lenobe (ki je v upadanju), krivulja zimskih temperatur (prav tako v upadanju) in krivulja dolžine dneva (v naraščanju). To je lahko pomenilo samo eno – premierni tek v okolici Trebnjega. In se je zgodilo – slušalke v […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Nehajmo iskati naslednika Michaela Jordana

Ljubljana, 20.02.2013 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V nedeljo je Abrahama praznoval Michael Jordan. Ne mislim obnavljati njegove kariere, težko bi napisal kaj novega. Vseeno pa moram vsaj par stavkov napisati o človeku, ki je najbolj v zgodovini zaznamoval področje, s katerim se ukvarjam – športni marketing. (R)evolucijo na področju športnega marketinga je začel s svojo prvo pogodbo z Nike-jem, s katero […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Je smučanje slovenski nacionalni šport?

Ljubljana, 13.02.2013 | avtor: | @hsoru (1 komentar)

Delo je v ponedeljkovi tiskani izdaji objavilo anketo o slovenskih najuspešnejših smučarjih vseh časov in o percepciji vprašanih o smučanju kot osrednjem slovenskem nacionalnem športu. Najuspešnejši smučar v zgodovini slovenskega smučanja je po mnenju vprašanih Bojan Križaj, najuspešnejša smučarka pa Tina Maze. Smučanje pa je z velikim naskokom tudi osrednji slovenski nacionalni šport. Vse lepo […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Zlata Lisica, rokomet, Superbowl in Lance Armstrong – Sportelement podcast

Ljubljana, 31.01.2013 | avtor: | @hsoru, kategorija Podcast (Dodaj komentar)

Z veseljem predstavljamo premierni Sportelement podcast, športno markeinški podcast, v katerem bomo skupaj z gosti debatirali o aktualnih športnih temah doma in po svetu. V prvi izvedbi podcasta smo gostili Tilna Trotovška (Šport tv), Jerneja Smisla (skupina Pivovarna Laško) in Jureta Koširja (CM Sports). Največ smo govorili o Zlati Lisici in uspehih Tine Maze ter […]
Beri naprej »

Značke: #digitalno, #podcast, #sponzorstva, #športni marketing

Lestvica najvplivnejših slovenskih športnikov na Twitterju, januar 2013

Ljubljana, 23.01.2013 | avtor: | @hsoru, kategorija Twitter lestvice (Dodaj komentar)

Anže Kopitar je postal prvi športnik leta, ki prihaja iz kolektivnih športov, postal pa je tudi športnik, ki ima največ Twitter sledilcev. Prvič odkar delamo Twitter lestvico se je zgodilo, da je nekdo po številu sledilcev prehitel Sašo Vujačiča. Očitno je pogoj, da imaš največ sledilcev med slovenskimi športniki, da igraš ali si igral v […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Športnik leta VS športna blagovna znamka leta

Ljubljana, 01.01.2013 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Kaj je, če sploh, razlika med športnikom leta in športno blagovno znamko leta? »Izbor športnika leta ni bil po mojih kriterijih. Mislim, da so olimpijske igre tisto največ. Subjektivna ocena je, koliko je lahko posameznik kot del ekipe zaslužen za uspeh. Vsa čast Anžetu in njegovi kakovosti, ki ni dvomljiva, mislim pa, da je olimpijska […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

(Ne)uradni sponzor in skok iz zasede

Ljubljana, 30.11.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Naziva »uradni sponzor«, ki se v razvitem marketinškem svetu široko uporablja, pred leti nisem povsem razumel. Ali obstajajo tudi neuradni sponzorji? Seveda ne. Zakaj potem poudarjati, da gre za uradnega sponzorja. Edini razlog za to predstavlja »ambush« marketing (t.i. marketing iz zasede). Sponzorji poudarjajo svojo uradno povezavo s športnim dogodkom ali športnim subjektom zato, da […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Športne blagovne znamke

Ljubljana, 30.11.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

O športnih blagovnih znamkah, pravicah trženja športnikov, ambush marketingu in še marsičem…   http://tvslo.si/predvajaj/sportni-izziv/ava2.151717046/
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Skrivnostna dirka

Ljubljana, 12.10.2012 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Septembra je Tyler Hamilton, dolgoletni sotekmovalec Lanca Armstronga, objavil knjigo z naslovom Skrivnostna dirka (The secret race). Skoraj istočasno je Lance na podlagi obtožb ameriške protidopinške komisije izjavil, da se ne bo več branil pred temi obtožbami. Ta teden pa so Američani na mednarodno kolesarsko zvezo (UCI) poslali tudi uradno dokumentacijo, ki so jo zbrali […]
Beri naprej »

Značke: #športni marketing

Osebno sponzorstvo in endorsement

Ljubljana, 07.09.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

V slovenski športno-marketinški in športno-pravni praksi prevladuje prepričanje, da gre pri vsakršnem pojavljanju športnika ali estradnika v trženjski komunikaciji podjetja za osebno sponzorstvo. To je sicer povsem mogoče, vendar gre po naravi pravnega posla v večini primerov za endorsement. … http://www.gvzalozba.si/si/revije/pravna-praksa/iz-zadnje-stevilke/583,5949
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Prve OI na družbenih omrežjih

Ljubljana, 24.08.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Simpozij o poslu v športu, ki ga je 7. avgusta v Londonu gostil Birkbeck Sport Business Center Univerze v Londonu, je ponudil zanimiva predavanja in raziskave o olimpijskem gibanju. Med drugim je razprava tekla o zapuščini olimpijskih iger, družabnih medijih, sponzorstvu olimpijskega gibanja, uporabi športnikov v promocijske namene in televizijskih pravicah. …   http://www.gvzalozba.si/si/revije/pravna-praksa/iz-zadnje-stevilke/581,5922
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Šport kot industrija

Ljubljana, 09.08.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Radio Slovenija, gosta Uroš Okoren in dr. Milan Hosta   http://tvslo.si/predvajaj/sport-kot-industrija/ava2.142712150/
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Olimpijska zaseda

Ljubljana, 27.07.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Nezakonita izraba olimpijskega gibanja in škodovanje športu. Čas za spremembe tudi v Sloveniji.   Danes se uradno začenjajo poletne olimpijske igre v Londonu. Poleg izrednega zanimanja svetovne javnosti, olimpijske igre predstavljajo enega izmed športno sponzorskih draguljev.   http://www.delo.si/mnenja/blog/olimpijska-zaseda.html
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Športna Twitter lestvica – Olimpijska izdaja

Ljubljana, 27.07.2012 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Če še kdo mogoče ne ve, se danes začenjajo Olimpijske igre…  Že danes bomo tako dobili odgovore na vprašanja, ki begajo vse resnejše športne navdušence – kdo bo prižgal olimpijski ogenj? Bo londonska otvoritev presegla tisto iz Pekinga? Bo v Londonu danes zvečer deževalo? Letošnje Olimpijske igre naj bi bile najbolj družabne doslej. To niti […]
Beri naprej »

Značke: #družbena omrežja športniki, #športni marketing

London 2012

Ljubljana, 26.07.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Za sponzorje dober posel, za organizatorje finančno breme. V petek se bodo z uvodno slovesnostjo uradno začele poletne olimpijske igre v Londonu. Nastopilo bo več kot deset tisoč športnikov iz več kot 200 držav, stroški iger pa so se od načrtovanih…   Avtor: Špela Mikuš http://www.finance.si/360246/London-2012
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Šport se je že zdavnaj oddaljil od idealizma in postal povem komercialnen

Ljubljana, 15.07.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Sponzorske prakse največjih športnih dogodkov na svetu, od svetovnih prvenstev v nogometu pa do olimpijskih igrer dobivajo čedalje večje razsežnosti. So te prakse čedalje bolj banalne, bizarne ali pa enostavno nujne? Specializantu športnega prava Blažu Bolcarju se zdijo sporne predvsem zahteve Mednarodnega olimpijskega komiteja, ki v boju proti ‘oglaševanju iz zasede’ od držav gostiteljic še […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Pasivnost športne politike večja od uspehov športnikov

Ljubljana, 15.07.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Cerar in Danev sta v paketu z vsemi ostalimi pri znižanju pokojnine. Toliko cenimo športne ambasadorje. Cerar in Danev sta v paketu z vsemi ostalimi pri znižanju pokojnine. Toliko cenimo športne ambasadorje. Res je, da moramo v težkih časih vsi stopiti skupaj. Je pa tudi res, da imajo nekateri državjani poseben status, ki so si […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Lestvica najvplivnejših slovenskih športnikov na Twitterju, junij 2012

Ljubljana, 22.06.2012 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Po vrhu hokejskega sveta je Anže Kopitar osvojil še vrh slovenske športne tviteraške scene. Na prvem mestu je zamenjal Jako Lakoviča. Prva peterica najvplivnejših tviterašev med športniki ostaja enaka, glavna novost v zadnjem obdobju je, da so se (končno) na Twitter sceni začeli prebujati tudi slovenski nogometaši, vendar jih še ni med najvplivnejšimi desetimi tviteraši. […]
Beri naprej »

Značke: #družbena omrežja športniki, #šport, #športni marketing

Lovše: Prišel, videl, odsmučal

Ljubljana, 03.06.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Ne dvomim, da je imel predsednik najboljše namene pri vodenju SZS. A v takšnih trenutkih najboljši vodje ne zapuščajo svoje barke. Predsednik Smučarske zveze Slovenije v odstopu je še eden od uspešnih podjetnikov, ki se niso znašli v čevljih športnih funkcionarjev. Očitno je vodenje športnih organizacij še vedno močno podcenjeno v smislu angažmaja, ki je […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Plačaj, da boš lahko plačal še več

Ljubljana, 04.05.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Sponzorski sistem, v katerem je potrebno za vsak projekt dodatno plačevati, ne predstavlja dodane vrednosti, kvečjemu nasprotno. Sredstva, namenjena športnim sponzorstvom, se v Sloveniji zmanjšujejo. Tak je trend od začetka gospodarsko finančne krize. Na začetku krize smo sicer predvidevali, da gre zmanjšanje pripisati predvsem negotovosti glede prihodnosti, in da se bodo stvari po prvem »šoku« […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Politiko sponzorstva krojijo trženjski in poslovni cilji

Ljubljana, 20.04.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Letos lahko pričakujemo povečan obseg sponzoriranja, predvsem posameznih športnikov, ki imajo največ možnosti za olimpijsko medaljo. Prihajajoče olimpijske igre in evropsko prvenstvo v nogometu so letos dobra priložnost za sponzoriranje oziroma pokroviteljstvo športnih subjektov. Koga in kako sponzorirati, pa je odvisno od…   Avtor: Janja Simonič http://podjetnistvo.finance.si/349987/Politiko-%28%C5%A1portnega%29-sponzorstva-krojijo-tr%C5%BEenjski-in-poslovni-cilji
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Če bi bil Dragić Azijec…

Ljubljana, 12.04.2012 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V zadnjih dneh je Slovenijo zajela Gogimanija. Goran Dragic je po odličnih predstavah v NBA, med drugim je bil razglasen tudi za igralca tedna v zahodni konferenci, pri nas povzročil pravo košarkarsko evforijo, ko kar tekmujemo, kdo bo Gogija bolj pohvalil. En mesec nazaj se je v Ameriki podobno dogajalo z igralcem New York Knicksov […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Šport v oglaševanju in oglaševanje v športu

Ljubljana, 07.04.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Športni subjekti, ki ne bodo uspeli svojih produktov prilagoditi logiki sponzorske aktivacije, bodo počasi ugasnili. Šport in oglaševanje imata več skupnih točk, kot marsikdo meni, hkrati pa prav tako marsikdo verjame, da je to eno in isto. Z oglaševanjem v športu ni nič narobe samo po sebi, vprašljiv je le učinek, ki ga je, za […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Ne more vsak športnik promovirati izdelkov

Ljubljana, 07.04.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Osebno sponzorstvo športnika je zelo močno in učinkovito marketinško sredstvo v svetu športnih sponzorstev, ki pa se izkaže kot pravo le, če je pravilno marketinško načrtovano in pravno podprto. O osebnem sponzorstvu v športu govorimo, ko se znani športnik ali športnica uporabi za promocijo določenega produkta. Podjetja se odločajo za osebna sponzorstva z namenom, da […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

O potencialu ženskih smučarskih skokov

Ljubljana, 16.02.2012 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Pretekli vikend je v Ljubnem ob Savinji potekala tekma svetovnega pokala v smučarskih skokih za ženske. Gre za prvo sezono svetovnega pokala v tej kategoriji. Vsaj na prvo žogo mogoče preseneča količina medijskega prostora, ki je pri nas temu športu namenjena. Vendar malce poglobljen pogled pojasni, zakaj je temu tako, spodaj pa tudi par besed […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #šport, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Super Bowl 2012

Ljubljana, 10.02.2012 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Letos sem imel prvič to srečo, da sem bil v času Super Bowla v Ameriki. No, še večja sreča bi seveda bila, da bi bil tudi na stadionu, kjer se igra Super Bowl, ampak tudi to bo enkrat prišlo na vrsto, spremljanje tekme v Las Vegasu pa je kar dober približek temu… Gre za največji […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Olimpijska past za sponzorje

Ljubljana, 03.02.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

V letošnjem letu bodo imeli sponzorji možnost podpreti ali dodatno aktivirati svoja sponzorstva športnikov in ekip, ki bodo nastopili na poletnih olimpijskih igrah v Londonu. Vendar se le peščica sponzorjev zaveda omejitev trženjskih aktivnosti, ki se jim morajo podrediti vsi udeleženci olimpijskih iger. Avtorja: Karmen Čelam, Propiar in Blaž Bolcar, Sportelement Marketing Magazin, Februar 2012, […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Športni marketing v 2011 – v fazi pubertete

Ljubljana, 03.02.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Vse več podjetij, ki vlaga v športna sponzorstva, v svojih trženjskih akcijah uporablja športnike oz. športne ekipe. To še ne pomeni, da je športni marketing v Sloveniji na pravi poti, temveč zgolj to, da se počasi začenjamo zavedati, da sponzorstva niso donacije, temveč investicije, ki jih je potrebno upravičiti. http://www.zurnal24.si/sportni-marketing-v-2011-v-fazi-pubrtete-clanek-147279
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Maze vs. Smučarska zveza slovenije – (r)evolucija športnega marketinga

Ljubljana, 03.02.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Kdo bo potegnil krajšo v sporu med Tino Maze in SZS? Težave so precej večje kot zgolj športno pravne, ki jih obravnavam. Z vidika športnega prava je situacija precej jasna, argumenti namreč govorijo v prid Tini. Nikakor ne želim prejudicirati končne rešitve, ker je situacija precej zapletena, obtožbe letijo vsepovprek, vendar je vsemu navkljub mogoče […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Lestvica najvplivnejših slovenskih športnikov na Twitterju, januar 2012

Ljubljana, 09.01.2012 | avtor: | @hsoru, kategorija Twitter lestvice (Dodaj komentar)

Od prve objave lestvice najvplivnejših slovenskih športnikov na Twitterju se je pri vrhu zgodilo kar nekaj sprememb. Še vedno je na vrhu Jani Brajkovič, največji skok pa je naredil Anže Kopitar, ki se je že po nekaj tednih resnejšega in bolj načrtnega objavljanja na Twitterju ustavil pri 16.590 sledilcih (pri prvi meritvi manj kot 2.000). […]
Beri naprej »

Značke: #digitalno, #družbena omrežja športniki, #šport, #športni marketing

“Sara Isaković igra nevarno igro”

Ljubljana, 03.01.2012 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V finalnem izboru zdaj že tradicionalne športno-marketinške konference Sporto v Portorožu je tudi TV-oglas s Saro Isaković. Zakaj je po vašem mnenju to sporno?Oglas, v katerem nastopa Sara Isaković, je sporen s pravnega vidika. Sara obiskuje in tekmuje za univerzo Berkeley v Združenih državah Amerike pod okriljem NCAA (National Collegiate Athletic Association – Nacionalna študentska […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Kako bo Športni park Stožice (pre)živel?

Ljubljana, 03.01.2012 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Poleti bo Ljubljana dobila dva najmodernejša in največja športna objekta v državi. Gradnja Športnega parka Stožice vse od svojega začetka dviga veliko prahu v javnosti, saj jo spremljajo očitki o izkoriščanju delavcev in gradbenih podjetij ter o ekonomski upravičenosti gradnje na drugi strani. Nesporno je, da tovrstna objekta v moderni državi enostavno potrebujemo. Znane so […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Identifikacija navijačev z moštvom: Ali je ekipa res toliko dobra, kolikor je rezultat zadnje tekme?

Ljubljana, 03.01.2012 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Identifikacija navijačev s športnikom ali športno ekipo je eden glavnih vzrokov za obisk oziroma ogled tekme. V ozadju identifikacije je psihološki fenomen, ki se mu reče BIRGing (ang. – Basking in reflected glory) in bi ga lahko prevedli v Uživati v zrcalni slavi. Pojav se je v Sloveniji v jesenskem obdobju v dveh primerih, uvrstitvi […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Kaj lahko sponzorje naučita Petra Majdič in Tina Maze

Ljubljana, 03.01.2012 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Po olimpijskih igrah in pred svetovnim nogometnim prvenstvom osvetljujemo, kaj v Sloveniji določa višino športnega sponzorstva in na kaj mora sponzor misliti, da bo sponzoriranje tudi njemu v korist. http://manager.finance.si/273422/Kaj-lahko-sponzorje-nau%E8ita-Petra-Majdi%E8-in-Tina-Maze
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Športni agenti

Ljubljana, 03.01.2012 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Pionir športnega agentstva, Bob Woolf, je nekoč izjavil, da je ta posel »zrasel od ničelne konkurence v industrijo, v kateri lahko vsakdo s telefonom najde svojo nišo«. Kar po eni strani pomeni, da je mogoče s pravim pristopom narediti zgodbo o uspehu, po drugi strani pa, da je možnost zlorab in slabih praks nevarno velika. […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Lestvica najvplivnejših slovenskih športnikov na Twitterju

Ljubljana, 20.11.2011 | avtor: | @hsoru, kategorija Twitter lestvice (Dodaj komentar)

Prihod spletnih družabnih medijev je korenito spremenil komunikacijska razmerja v svetu športa. Klubi, zveze in športniki imajo preko Facebook skupnosti in Twitter računov kar naenkrat neposreden stik z navijači, posledično pa se je spremenila tudi vloga dotedanjih ‘posrednikov’ informacij – novinarjev. Rezultati tega spremenjenega razmerja se v svetu kažejo že nekaj časa – največji klubi […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Slovenski šport v primežu krize

Ljubljana, 21.10.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Pričakovano so se pojavljali odgovori tipa: “Kriza bo prizadela tudi šport, sponzorji bodo zmanjšali sredstva, klubom bo težje…” Nekakšen splošen konsenz športnih subjektov je bil, da se bodo proračuni zmanjšali za 30%. Po približno dveh letih krize in pred napovedano novo krizo je čas, da se na kratko ozremo na to, kako je kriza dejansko […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Slovenija po Litvi

Ljubljana, 09.10.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Slovenija je na pravkar končanem evropskem prvenstvu v košarki zasedla sedmo mesto in s tem prvič po letu 2003 ‘poskrbela’, da v naslednjem, olimpijskem letu ne bo uradnih tekem. Splošen konsenz strokovne in navijaške javnosti, ter tudi KZS je, da to pomeni rezultatsko neuspešnost. in če se bo sedaj vsa Slovenija ukvarjala z vprašanjem ali […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Od Triglava do Jadrana

Ljubljana, 06.10.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Po dveh neuspelih javnih razpisih se je zdelo, da so Stožice še daleč od pridobitve novega imena. Prvič se na razpis ni javilo nobeno podjetje, drugič sta Petrol in Zavarovalnica Triglav ponudila bistveno manj od zneska, zahtevanega v razpisu. Edina logična poteza Zavoda Tivoli je tako bila, da začne pogajanja za pravico do poimenovanja Stožic […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Prava vrednost nogometa

Ljubljana, 10.09.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Izredno pomemben je za popularizacijo in pridobivanje sponzorjev ter posledično razvoj športa. Vprašanje pa je, ali je ključnega pomena. Lahko šport preživi tudi v krizi rezultatov oz. v obdobju neosvajanja lovorik? S pravim pristopom nedvomno (upoštevati je potrebno tudi zgodovino športnega subjekta). Prav to je čas, ko igra (športni) marketing najpomembnejšo vlogo, da pritegne ljudi […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Telemach – KZS Litva 2011

Ljubljana, 02.09.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Telemach je največji sponzor slovenske košarke, saj je generalni sponzor Košarkarske zveze Slovenije, generalni sponzor 1. košarkarske lige, sponzor ulične košarke in sponzor poletnih košarkarskih kampov. S sponzorstvom želi Telemach povečati svojo prepoznavnost in se uveljaviti kot vodilni slovenski kabelski ponudnik televizijskih storitev, telefonije in širokopasovnega dostopa do interneta. Sponzorstva želi izkoriščati skozi vse leto. […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Spar in Košarkarska zveza Slovenije

Ljubljana, 20.08.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Spar je dolgoletni sponzor Košarkarske zveze Slovenije in košarkarskega pokala Spar. Ker je Evropsko prvenstvo 2011 potekalo v Litvi, je Spar želel tudi v času prvenstva ohraniti stik z domačimi navijači in na ta način utrditi svoj ugled sponzorja košarkarske reprezentance. Zaradi fizične odmaknjenosti prvenstva smo se akcije lotili na spletu. Vzpostavili smo »landing page« […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Tour de France

Ljubljana, 28.07.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

  Hotel sem začeti z mislijo, da je kolesarstvo poleg nogometa in košarke edini šport, ki ga redno spremljam, četudi v njem ne sodelujejo (vsaj ne pri vrhu) Slovenci, pa sem hitro ugotovil, da bi se našel še kakšen tak šport (ali dva). Vseeno pa kolesarstvo in konkretno Tour de France, kot sem ugotavljal že […]
Beri naprej »

Značke: #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Olimpijske igre vs. družbeni mediji

Ljubljana, 22.07.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Mednarodni olimpijski komite z novimi pravili glede uporabe družbenih omrežij, ki so za vse olimpijske športnike zavezujoča, nadaljuje svojo prakso ostrega in mestoma pretiranega (predvsem pa neproporcionalnega) urejanja vseh področij, ki so v povezavi z olimpijskimi igrami. Tako smo že s preteklih olimpijskih iger navajeni, da npr. ne smemo na prizorišča prihajati v oblačilih, ki […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Garmin Izziv še bolj izziva

Ljubljana, 14.07.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Po nekaj več kot enoletnem delovanju spletne platforme Garmin Izziv je bil portal konec prejšnjega tedna deležen prvih večjih popravkov. Dve glavni novosti sta prenovljena prva stran in možnost dodajanja lastnih izzivov s strani uporabnikov. Osnovna ideja portala je prva spletna tekma v Sloveniji, ki omogoča vsem uporabnikom Garmin naprav (ter tistim, ki lahko preko […]
Beri naprej »

Značke: #digitalno, #šport, #športni marketing, #športni portal

Kako določiti vrednost športnega sponzorstva?

Ljubljana, 01.07.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V enem izmed prejšnji blogov sem zapisal, da je Tinina glava vredna toliko, kolikor jo bo sponzor izkoristil v svoje marketinške namene. Ker se mi zdi res pomembno, da tako športni subjekti (klubi, zveze, športniki posamezniki) kot sponzorji pri nas čim prej sprejmejo(mo) to miselnost, bom svetovni splet še malo onesnažil z mislimi o tem […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Telemach in #ligatelemach

Ljubljana, 08.06.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Počasi se zaključuje letošnja sezona Lige Telemach. Jutri lahko že dobimo novega prvaka, najkasneje pa ga bomo dobili čez vikend. Telemach, generalni sponzor Lige Telemach, je v okviru finalnih tekem Lige Telemach med Krko in Olimpijo pripravil sklop marketinških aktivnosti z namenom dodatne aktivacije sponzorstva lige. Narejen je bil poseben logotip za finale, ki je […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #družbena omrežja športniki, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Zaključni turnir Evrolige v Barceloni

Ljubljana, 13.05.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V Barceloni je pretekli konec tedna potekal zaključni turnir štirih najboljših moštev letošnje izvedbe najmočnejšega klubskega tekmovanja v Evropi, Evrolige. Na njem so nastopila moštva grškega Panathinaikosa, izraelskega Maccabija, italijanske Siene in španskega Real Madrida. Zaključni turnir je bil sicer načrtovan za Torino, vendar so med sezono prizorišče zaradi italijanskih organizacijskih težav prestavili v Barcelono, […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing

Kaj lahko sponzorji dobijo od EP v košarki

Ljubljana, 11.02.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Slovenija bo gostila evropsko košarkarsko prvenstvo. Koristi od tega tekmovanja, ki se v Evropi po velikosti in odmevnosti uvršča takoj za nogometnim prvenstvom, bo imelo več deležnikov država skozi promocijo, košarkarska zveza skozi popularizacijo košarke in (morebitni) dobiček od prodaje vstopnic ter sponzorskih paketov, mediji zaradi prodaje pravic in oglasnega prostora, navijači zaradi košarkarskih užitkov, […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Garmin Izziv

Ljubljana, 03.02.2011 | avtor: | @ (Dodaj komentar)

Garmin se na slovenskem trgu sooča z zelo močno konkurenco, predvsem v segmentu osebnih trenerjev. Soočil se je z izzivom kako potencialnim uporabnikom predstaviti, da je njihov produkt najbolj primeren za rekreativne in tudi profesionalne športnike. Vzpostavili smo Garminovo ekipo športnikov iz panog, v katerih je še posebej pomembna uporaba osebnih trenerjev. Lansirali smo spletni […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Športnomarketinški barok in kaj mu bo sledilo

Ljubljana, 01.12.2010 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Naši reprezentanci sta nastopili tako na svetovnem nogometnem kakor tudi na svetovnem košarkarskem prvenstvu. Če so olimpijske igre največji športni dogodek na svetu, nobena disciplina znotraj iger v svetovnem merilu ni tako pomembna, kot je svetovno prvenstvo v nogometu, košarka pa ima v Sloveniji že tradicionalno visoko mesto v srcih navijačev. Poleg omenjenih vrhuncev smo […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Snemanje spota s srbskimi košarkarji

Ljubljana, 05.08.2010 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V nedeljo je v srbski Inđiji, v novi tovarni podjetja Metal Cinakara, potekalo snemanje oglasov s srbsko košarkarsko reprezentanco. Metal Cinkara, sicer hčerinska družba celjske Pocinkovalnice, je sponzor Srbske košarkarske zveze, septembra pa v Inđiji odpira vrata največja in najmodernejša tovrstna tovarna v tem delu Evrope. Na snemanju so bili Miroslav Raduljica, domačin iz Inđije […]
Beri naprej »

Značke: #športni dogodki, #športni marketing

Po koncu Svetovnega prvenstva

Ljubljana, 15.07.2010 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Hotel sem napisati, da je sedaj, ko se je vročica Svetovnega prvenstva ohladila, čas, da se naredi nekakšen pregled glavnih značilnosti pravkar končanega prvenstva, vendar v teh dneh težko govorim o ohlajanju kakršnekoli vročice. Ampak vseeno – tule so glavne stvari, ki si jih bom zapomnil v povezavi z letošnjim največjim dogodkom na svetu, seveda […]
Beri naprej »

Značke: #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Kamen, papir, škarje in LeBron

Ljubljana, 09.07.2010 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Ta teden se je začel eden izmed poletnih športnih vrhuncev, vsaj v mojem koledarju, največja kolesarska dirka na svetu, Tour de France, prav tako ta teden pa se največji športni dogodek (ne samo poletja, temveč celega leta) končuje, govorim seveda o nogometnem svetovnem prvenstvu. Na Eurosportu sem gledal tretjo etapo dirke po Franciji po famoznih […]
Beri naprej »

Značke: #šport, #športni dogodki, #športni marketing

Trženjske priložnosti ob nastopih naših športnikov

Ljubljana, 10.02.2010 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Leto 2010 bo športne navdušence razvajalo s kar nekaj velikimi športnimi dogodki. Najprej bodo na vrsti zimske olimpijske igre, poleti nas čaka svetovno nogometno prvenstvo, jeseni svetovno košarkarsko prvenstvo, poleg navedenih pa še kopica konic v raznih ligaških tekmovanjih. Ravnokar se je Avstriji končalo evropsko rokometno prvenstvo. Kopica vrhunski tekmovanj omogoča tudi veliko možnosti, da […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Zmagovalci svetovnega prvenstva v nogometu

Ljubljana, 06.01.2010 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Po uvrstitvi na nogometno svetovno prvenstvo se Slovenci delijo na dva tabora – najbolj strastni in zagreti navijači se že pospešeno pripravljajo na največji športni dogodek letošnjega leta, drugi pa se sprašujejo, kaj in koliko bo imela Slovenija od uvrstitve na prvenstvo oziroma kako takšno priložnost čim bolje izkoristiti. Promocija, vredna več kot 50 milijonov […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Tiger Woods, razbita šipa, jezna žena in golf palica

Ljubljana, 03.12.2009 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Tiger Woods, najbolje plačani športnik na svetu, je pred prvo večjo poslovno-športno oviro v svoji karieri. V zadnjih dneh je namreč na dan prišla novica o njegovi domnevni ljubezenski aferi, kmalu za tem pa je v bližini svojega doma na Floridi doživel prometno nesrečo. Dogodka sta seveda časovno preblizu skupaj, da ne bi mediji vsega […]
Beri naprej »

Značke: #sponzorstva, #šport, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Bo Pivovarna Laško po Bošku Šrotu še največji športnik?

Ljubljana, 11.08.2009 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Med lanskimi olimpijskimi igrami v Pekingu smo na televizijskih zaslonih spremljali oglas skupine Pivovarna Laško, ki nas je nagovarjal z besedami – Skupina Pivovarna Laško, največji sponzor slovenskega športa in ponosni pokrovitelj Olimpijskega komiteja Slovenije . Bi torej po vsem, kar se v zadnjem času dogaja oziroma se je zgodilo v skupini Pivovarna Laško, predvsem […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Kategorije

Značke

Avtorji

Arhiv