Značka: športno sponzorstvo

Dream team – najvplivnejša reprezentanca vseh časov

Ljubljana, 09.08.2015 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Na včerajšnji dan leta 1992 so Američani osvojili zlato olimpijsko medaljo z verjetno najboljšo reprezentanco vseh časov. Michael Jordan, Magic Johnson in Larry Bird so vodili Dream team do gladke zmage na igrah, ki so bile zgodovinske tudi za Slovenijo, saj so bile to naše prve igre poletne igre pod samostojno zastavo. Zapuščina Dream teama […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

NK Maribor in Youtube prenos

Ljubljana, 17.07.2015 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V sredo se je zgodilo nekaj dokaj neobičajnega za slovenski šport – tekma drugega predkroga za Ligo prvakov med NK Maribor in Astano iz Kazahstana je bila v neposrednem prenosu predvajana samo preko spletnega kanala Youtube. Razlog za tako odločitev Maribora je bil v nepripravljenosti slovenskih televizij, da odkupijo pravice za tekmo v višini 15.000 […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

FIBA, ULEB in liga ABA – boj za prevlado v evropski klubski košarki

Ljubljana, 13.03.2015 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V zadnjem tednu je košarkarski svet najbolj vznemirila novica, da je FIBA Europe umaknila priznanje ligi ABA in ji na tak način v nekem smislu vzela verodostojnost. Ta ‘novica’ ima kar nekaj pomanjkljivosti – prvič, o tem sklepu naj na sestanku Fibe sploh ne bi razpravljali. Drugič, liga ABA je mirno obstajala brez tega soglasja […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Blišč in beda v športnem poslu

Ljubljana, 18.09.2014 | avtor: | @ (Dodaj komentar)

NK Mariboru je uspel z uvrstitvijo v Ligo prvakov neverjeten športni podvig. Poleg športne plati uspeha gre v prvi vrsti za uspeh, ki je posledica vrhunskega vodenja in poslovanja kluba. NK Maribor je z desetimi milijoni letnega proračuna v prvi vrsti gospodarska družba in kot tako jo je potrebno voditi na vseh ravneh, tudi športni.
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Sportcast – Giro d’Italia in Matej Mohorič

Ljubljana, 28.05.2014 | avtor: | @hsoru, kategorija Podcast (Dodaj komentar)

O letošnji Dirki po Italiji smo govorili z Anžetom Bašljem in najmlajšim profesionalcem v kolesarski karavani in dvakratnim mladinskim svetovnim prvakom, Matejem Mohoričem.  Matej je spregovoril o tem, kako so ga v karavani sprejeli ostali kolesarji in kako se je spremenilo njegovo življenje po prestopu v italijansko ekipo. Govorili smo o dopinški preteklosti v kolesarstvu, […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Sportcast – Jaka Daneu in Miha Penko o Evroligi

Ljubljana, 15.05.2014 | avtor: | @hsoru, kategorija Podcast (Dodaj komentar)

Tokrat sta se nam pridružila Jaka Daneu in Miha Penko, s katerima smo govorili o Evroligi, ki se bo končala ta vikend v Milanu z zaključnim turnirjem četverice.  Govorili smo o začetkih Evrolige, kakšna so bila pričakovanja klubov ob njenem nastanku in ločitvi od Fibe, kako močna je blagovna znamka Evrolige, kaj Evroliga počne za […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Kdo so slovenski olimpijci z največjim marketinškim potencialnom?

Ljubljana, 06.02.2014 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V soboto se v Sočiju začnejo zimske Olimpijske igre. Igre, ki so že pred samim začetkom dobile pečat kontroverznih, bodo, upam, še vedno predvsem igre športnikov, na katerih bomo gledalci uživali v spektakularnih predstavah in olimpijskih presenečenjih, v prvi vrsti slovenskih. Veliko, mogoče celo največ do sedaj, pričakujemo prav od slovenskih športnikov. Kakšen je marketinški […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Športni marketing v 2014

Ljubljana, 16.01.2014 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

O letu 2013 lahko z vidika športnega marketinga in športnega posla v Sloveniji govorimo kot o rekordnem letu, predvsem seveda po zaslugi EuroBasketa. Kaj nam bo v luči rekordne (in edinstvene) sponzorske aktivacije v preteklem letu prineslo 2014, skušam odgovoriti skozi glavne trende, ki jih na tem področju v Sloveniji lahko pričakujemo v letošnjem letu. […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #ambush marketing, #družbena omrežja športniki, #sponzorstva, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Je smučanje slovenski nacionalni šport?

Ljubljana, 13.02.2013 | avtor: | @hsoru (1 komentar)

Delo je v ponedeljkovi tiskani izdaji objavilo anketo o slovenskih najuspešnejših smučarjih vseh časov in o percepciji vprašanih o smučanju kot osrednjem slovenskem nacionalnem športu. Najuspešnejši smučar v zgodovini slovenskega smučanja je po mnenju vprašanih Bojan Križaj, najuspešnejša smučarka pa Tina Maze. Smučanje pa je z velikim naskokom tudi osrednji slovenski nacionalni šport. Vse lepo […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Lestvica najvplivnejših slovenskih športnikov na Twitterju, januar 2013

Ljubljana, 23.01.2013 | avtor: | @hsoru, kategorija Twitter lestvice (Dodaj komentar)

Anže Kopitar je postal prvi športnik leta, ki prihaja iz kolektivnih športov, postal pa je tudi športnik, ki ima največ Twitter sledilcev. Prvič odkar delamo Twitter lestvico se je zgodilo, da je nekdo po številu sledilcev prehitel Sašo Vujačiča. Očitno je pogoj, da imaš največ sledilcev med slovenskimi športniki, da igraš ali si igral v […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Športnik leta VS športna blagovna znamka leta

Ljubljana, 01.01.2013 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Kaj je, če sploh, razlika med športnikom leta in športno blagovno znamko leta? »Izbor športnika leta ni bil po mojih kriterijih. Mislim, da so olimpijske igre tisto največ. Subjektivna ocena je, koliko je lahko posameznik kot del ekipe zaslužen za uspeh. Vsa čast Anžetu in njegovi kakovosti, ki ni dvomljiva, mislim pa, da je olimpijska […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

(Ne)uradni sponzor in skok iz zasede

Ljubljana, 30.11.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Naziva »uradni sponzor«, ki se v razvitem marketinškem svetu široko uporablja, pred leti nisem povsem razumel. Ali obstajajo tudi neuradni sponzorji? Seveda ne. Zakaj potem poudarjati, da gre za uradnega sponzorja. Edini razlog za to predstavlja »ambush« marketing (t.i. marketing iz zasede). Sponzorji poudarjajo svojo uradno povezavo s športnim dogodkom ali športnim subjektom zato, da […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Športne blagovne znamke

Ljubljana, 30.11.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

O športnih blagovnih znamkah, pravicah trženja športnikov, ambush marketingu in še marsičem…   http://tvslo.si/predvajaj/sportni-izziv/ava2.151717046/
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Kaj je šport brez prava

Ljubljana, 05.11.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Področje, ki je v Sloveniji popolnoma neurejeno, je področje športnega agentstva. Kakšne so, poleg športnih rezultatov, novice s področja športa? Navadno gre za poročanje v zvezi z zlorabo dopinga, nelegalnimi stavami, neizpolnjevanjem obveznosti s strani kluba ali zveze, likvidnostnimi težavami športnega subjekta, spori na relaciji med igralcem oz. njegovim agentom in klubom, huliganizem, ipd. Gre […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Paraolimpijci so superljudje

Ljubljana, 24.09.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Težko bi našli boljše poimenovanje za športnike, ki so morali prebroditi ogromne osebne tragedije. Superhumans je angleška televizijska mreža Channel 4 poimenovala športnike invalide na letošnjih Paraolimpijskih igrah v Londonu. Težko bi našli boljše poimenovanje oz. predstavitev za športnike, ki so morali prebroditi ogromne osebne tragedije.   http://www.delo.si/mnenja/blog/paraolimpijci-so-superljudje.html
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Osebno sponzorstvo in endorsement

Ljubljana, 07.09.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

V slovenski športno-marketinški in športno-pravni praksi prevladuje prepričanje, da gre pri vsakršnem pojavljanju športnika ali estradnika v trženjski komunikaciji podjetja za osebno sponzorstvo. To je sicer povsem mogoče, vendar gre po naravi pravnega posla v večini primerov za endorsement. … http://www.gvzalozba.si/si/revije/pravna-praksa/iz-zadnje-stevilke/583,5949
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Prve OI na družbenih omrežjih

Ljubljana, 24.08.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Simpozij o poslu v športu, ki ga je 7. avgusta v Londonu gostil Birkbeck Sport Business Center Univerze v Londonu, je ponudil zanimiva predavanja in raziskave o olimpijskem gibanju. Med drugim je razprava tekla o zapuščini olimpijskih iger, družabnih medijih, sponzorstvu olimpijskega gibanja, uporabi športnikov v promocijske namene in televizijskih pravicah. …   http://www.gvzalozba.si/si/revije/pravna-praksa/iz-zadnje-stevilke/581,5922
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Šport kot industrija

Ljubljana, 09.08.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Radio Slovenija, gosta Uroš Okoren in dr. Milan Hosta   http://tvslo.si/predvajaj/sport-kot-industrija/ava2.142712150/
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Olimpijska zaseda

Ljubljana, 27.07.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Nezakonita izraba olimpijskega gibanja in škodovanje športu. Čas za spremembe tudi v Sloveniji.   Danes se uradno začenjajo poletne olimpijske igre v Londonu. Poleg izrednega zanimanja svetovne javnosti, olimpijske igre predstavljajo enega izmed športno sponzorskih draguljev.   http://www.delo.si/mnenja/blog/olimpijska-zaseda.html
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

London 2012

Ljubljana, 26.07.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Za sponzorje dober posel, za organizatorje finančno breme. V petek se bodo z uvodno slovesnostjo uradno začele poletne olimpijske igre v Londonu. Nastopilo bo več kot deset tisoč športnikov iz več kot 200 držav, stroški iger pa so se od načrtovanih…   Avtor: Špela Mikuš http://www.finance.si/360246/London-2012
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Šport se je že zdavnaj oddaljil od idealizma in postal povem komercialnen

Ljubljana, 15.07.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Sponzorske prakse največjih športnih dogodkov na svetu, od svetovnih prvenstev v nogometu pa do olimpijskih igrer dobivajo čedalje večje razsežnosti. So te prakse čedalje bolj banalne, bizarne ali pa enostavno nujne? Specializantu športnega prava Blažu Bolcarju se zdijo sporne predvsem zahteve Mednarodnega olimpijskega komiteja, ki v boju proti ‘oglaševanju iz zasede’ od držav gostiteljic še […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Pasivnost športne politike večja od uspehov športnikov

Ljubljana, 15.07.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Cerar in Danev sta v paketu z vsemi ostalimi pri znižanju pokojnine. Toliko cenimo športne ambasadorje. Cerar in Danev sta v paketu z vsemi ostalimi pri znižanju pokojnine. Toliko cenimo športne ambasadorje. Res je, da moramo v težkih časih vsi stopiti skupaj. Je pa tudi res, da imajo nekateri državjani poseben status, ki so si […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Plačaj, da boš lahko plačal še več

Ljubljana, 04.05.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Sponzorski sistem, v katerem je potrebno za vsak projekt dodatno plačevati, ne predstavlja dodane vrednosti, kvečjemu nasprotno. Sredstva, namenjena športnim sponzorstvom, se v Sloveniji zmanjšujejo. Tak je trend od začetka gospodarsko finančne krize. Na začetku krize smo sicer predvidevali, da gre zmanjšanje pripisati predvsem negotovosti glede prihodnosti, in da se bodo stvari po prvem »šoku« […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Politiko sponzorstva krojijo trženjski in poslovni cilji

Ljubljana, 20.04.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Letos lahko pričakujemo povečan obseg sponzoriranja, predvsem posameznih športnikov, ki imajo največ možnosti za olimpijsko medaljo. Prihajajoče olimpijske igre in evropsko prvenstvo v nogometu so letos dobra priložnost za sponzoriranje oziroma pokroviteljstvo športnih subjektov. Koga in kako sponzorirati, pa je odvisno od…   Avtor: Janja Simonič http://podjetnistvo.finance.si/349987/Politiko-%28%C5%A1portnega%29-sponzorstva-krojijo-tr%C5%BEenjski-in-poslovni-cilji
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Če bi bil Dragić Azijec…

Ljubljana, 12.04.2012 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V zadnjih dneh je Slovenijo zajela Gogimanija. Goran Dragic je po odličnih predstavah v NBA, med drugim je bil razglasen tudi za igralca tedna v zahodni konferenci, pri nas povzročil pravo košarkarsko evforijo, ko kar tekmujemo, kdo bo Gogija bolj pohvalil. En mesec nazaj se je v Ameriki podobno dogajalo z igralcem New York Knicksov […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Pripadajo športnim sponzorjem tudi brada in zobje?

Ljubljana, 30.03.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Si predstavljate, da bi Barcelona od Ronaldinha zahtevala, naj si uredi zobe? Saga o bradi nogometaša Luke Majcna je za nami. Brade ni več. Jasno je, da je najboljši nogometaš velenjskega Rudarja, popustil pod pritiski kluba. Brezpredmetno je razpravljati, ali lahko klub disciplinsko kaznuje igralca, ki se odloči nositi brado. Takšna morebitna klubska odločitev ne […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

O potencialu ženskih smučarskih skokov

Ljubljana, 16.02.2012 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Pretekli vikend je v Ljubnem ob Savinji potekala tekma svetovnega pokala v smučarskih skokih za ženske. Gre za prvo sezono svetovnega pokala v tej kategoriji. Vsaj na prvo žogo mogoče preseneča količina medijskega prostora, ki je pri nas temu športu namenjena. Vendar malce poglobljen pogled pojasni, zakaj je temu tako, spodaj pa tudi par besed […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #šport, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Olimpijska past za sponzorje

Ljubljana, 03.02.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

V letošnjem letu bodo imeli sponzorji možnost podpreti ali dodatno aktivirati svoja sponzorstva športnikov in ekip, ki bodo nastopili na poletnih olimpijskih igrah v Londonu. Vendar se le peščica sponzorjev zaveda omejitev trženjskih aktivnosti, ki se jim morajo podrediti vsi udeleženci olimpijskih iger. Avtorja: Karmen Čelam, Propiar in Blaž Bolcar, Sportelement Marketing Magazin, Februar 2012, […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Športni marketing v 2011 – v fazi pubertete

Ljubljana, 03.02.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Vse več podjetij, ki vlaga v športna sponzorstva, v svojih trženjskih akcijah uporablja športnike oz. športne ekipe. To še ne pomeni, da je športni marketing v Sloveniji na pravi poti, temveč zgolj to, da se počasi začenjamo zavedati, da sponzorstva niso donacije, temveč investicije, ki jih je potrebno upravičiti. http://www.zurnal24.si/sportni-marketing-v-2011-v-fazi-pubrtete-clanek-147279
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Maze vs. Smučarska zveza slovenije – (r)evolucija športnega marketinga

Ljubljana, 03.02.2012 | avtor: | @bolcarius (Dodaj komentar)

Kdo bo potegnil krajšo v sporu med Tino Maze in SZS? Težave so precej večje kot zgolj športno pravne, ki jih obravnavam. Z vidika športnega prava je situacija precej jasna, argumenti namreč govorijo v prid Tini. Nikakor ne želim prejudicirati končne rešitve, ker je situacija precej zapletena, obtožbe letijo vsepovprek, vendar je vsemu navkljub mogoče […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Športna disciplina: sedenje na dveh stolčkih

Ljubljana, 04.01.2012 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V slovenskem športu je pogosta praksa, da vodilni kadri sponzorja zasedajo ključna mesta pri sponzorirancih. Poleg denarja naj bi dodali še svoje izkušnje in znanje. Vendar skoraj nikoli ni tako. Ob vseh službenih obveznostih ne morejo biti aktivno vpleteni v dogajanje v organizaciji in tako je njihova vloga predvsem častna. Takšne poteze športnih organizacij, ko […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Dela Aukn v želji po transparentnosti športu medvedjo uslugo?

Ljubljana, 03.01.2012 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Bi praksa javne objave višine sponzorskih sredstev posameznih podjetij dejansko pomagala in izboljšala situacijo na področju sponzorstev v Sloveniji ali bi jo poslabšala? Priporočilo AUKN je namenjeno javnim podjetjem in transparentnosti njihovega poslovanja. S športom nima neposredne povezave. Pa vendar lahko nastane zaradi njega velika škoda.Agencija lahko doseže isti učinek na drugačen način, in sicer […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Kaj lahko sponzorje naučita Petra Majdič in Tina Maze

Ljubljana, 03.01.2012 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Po olimpijskih igrah in pred svetovnim nogometnim prvenstvom osvetljujemo, kaj v Sloveniji določa višino športnega sponzorstva in na kaj mora sponzor misliti, da bo sponzoriranje tudi njemu v korist. http://manager.finance.si/273422/Kaj-lahko-sponzorje-nau%E8ita-Petra-Majdi%E8-in-Tina-Maze
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Športni agenti

Ljubljana, 03.01.2012 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Pionir športnega agentstva, Bob Woolf, je nekoč izjavil, da je ta posel »zrasel od ničelne konkurence v industrijo, v kateri lahko vsakdo s telefonom najde svojo nišo«. Kar po eni strani pomeni, da je mogoče s pravim pristopom narediti zgodbo o uspehu, po drugi strani pa, da je možnost zlorab in slabih praks nevarno velika. […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Slovenija po Litvi

Ljubljana, 09.10.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Slovenija je na pravkar končanem evropskem prvenstvu v košarki zasedla sedmo mesto in s tem prvič po letu 2003 ‘poskrbela’, da v naslednjem, olimpijskem letu ne bo uradnih tekem. Splošen konsenz strokovne in navijaške javnosti, ter tudi KZS je, da to pomeni rezultatsko neuspešnost. in če se bo sedaj vsa Slovenija ukvarjala z vprašanjem ali […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Od Triglava do Jadrana

Ljubljana, 06.10.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Po dveh neuspelih javnih razpisih se je zdelo, da so Stožice še daleč od pridobitve novega imena. Prvič se na razpis ni javilo nobeno podjetje, drugič sta Petrol in Zavarovalnica Triglav ponudila bistveno manj od zneska, zahtevanega v razpisu. Edina logična poteza Zavoda Tivoli je tako bila, da začne pogajanja za pravico do poimenovanja Stožic […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Prava vrednost nogometa

Ljubljana, 10.09.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Izredno pomemben je za popularizacijo in pridobivanje sponzorjev ter posledično razvoj športa. Vprašanje pa je, ali je ključnega pomena. Lahko šport preživi tudi v krizi rezultatov oz. v obdobju neosvajanja lovorik? S pravim pristopom nedvomno (upoštevati je potrebno tudi zgodovino športnega subjekta). Prav to je čas, ko igra (športni) marketing najpomembnejšo vlogo, da pritegne ljudi […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Pokrovitelj, donator ali sponzor? Zaenkrat (še) vseeno.

Ljubljana, 17.08.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Sodeč po objavah v medijih, na spletnih straneh športnih organizacij in poročanju športnih komentatorjev na televiziji (tudi novinarjev) ima slovenski šport pokrovitelje in sponzorje. Kakšna je razlika med njimi? Kaj je potrebno narediti, da postaneš pokrovitelj in kaj, da si sponzor? Čeprav je razlika bistvena, se je zaveda premalo ljudi, ki te termine uporabljajo vsakodnevno. […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Tour de France

Ljubljana, 28.07.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

  Hotel sem začeti z mislijo, da je kolesarstvo poleg nogometa in košarke edini šport, ki ga redno spremljam, četudi v njem ne sodelujejo (vsaj ne pri vrhu) Slovenci, pa sem hitro ugotovil, da bi se našel še kakšen tak šport (ali dva). Vseeno pa kolesarstvo in konkretno Tour de France, kot sem ugotavljal že […]
Beri naprej »

Značke: #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Olimpijske igre vs. družbeni mediji

Ljubljana, 22.07.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Mednarodni olimpijski komite z novimi pravili glede uporabe družbenih omrežij, ki so za vse olimpijske športnike zavezujoča, nadaljuje svojo prakso ostrega in mestoma pretiranega (predvsem pa neproporcionalnega) urejanja vseh področij, ki so v povezavi z olimpijskimi igrami. Tako smo že s preteklih olimpijskih iger navajeni, da npr. ne smemo na prizorišča prihajati v oblačilih, ki […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Kako določiti vrednost športnega sponzorstva?

Ljubljana, 01.07.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V enem izmed prejšnji blogov sem zapisal, da je Tinina glava vredna toliko, kolikor jo bo sponzor izkoristil v svoje marketinške namene. Ker se mi zdi res pomembno, da tako športni subjekti (klubi, zveze, športniki posamezniki) kot sponzorji pri nas čim prej sprejmejo(mo) to miselnost, bom svetovni splet še malo onesnažil z mislimi o tem […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Telemach in #ligatelemach

Ljubljana, 08.06.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Počasi se zaključuje letošnja sezona Lige Telemach. Jutri lahko že dobimo novega prvaka, najkasneje pa ga bomo dobili čez vikend. Telemach, generalni sponzor Lige Telemach, je v okviru finalnih tekem Lige Telemach med Krko in Olimpijo pripravil sklop marketinških aktivnosti z namenom dodatne aktivacije sponzorstva lige. Narejen je bil poseben logotip za finale, ki je […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #družbena omrežja športniki, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Koliko je vredna Tinina glava?

Ljubljana, 20.05.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

V zadnjem času je v slovenskem športnem prostoru največ prahu dvignila odločitev Smučarske zveze Slovenije, smučarjem vzame oglasni prostor na njihovih čeladah. Do sedaj so smučarji namreč lahko sami tržili prostor na čeladah, na kombinezonih in ostali opremi pa so bili sponzorji SZS. Seveda je sledila dokaj razumljiva reakcija smučarjev, da v kaj takega ne […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športno sponzorstvo

Kaj lahko sponzorji dobijo od EP v košarki

Ljubljana, 11.02.2011 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Slovenija bo gostila evropsko košarkarsko prvenstvo. Koristi od tega tekmovanja, ki se v Evropi po velikosti in odmevnosti uvršča takoj za nogometnim prvenstvom, bo imelo več deležnikov država skozi promocijo, košarkarska zveza skozi popularizacijo košarke in (morebitni) dobiček od prodaje vstopnic ter sponzorskih paketov, mediji zaradi prodaje pravic in oglasnega prostora, navijači zaradi košarkarskih užitkov, […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Športnomarketinški barok in kaj mu bo sledilo

Ljubljana, 01.12.2010 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Naši reprezentanci sta nastopili tako na svetovnem nogometnem kakor tudi na svetovnem košarkarskem prvenstvu. Če so olimpijske igre največji športni dogodek na svetu, nobena disciplina znotraj iger v svetovnem merilu ni tako pomembna, kot je svetovno prvenstvo v nogometu, košarka pa ima v Sloveniji že tradicionalno visoko mesto v srcih navijačev. Poleg omenjenih vrhuncev smo […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Union Olimpija in Celje Pivovarna Laško ostala brez glavnih pokroviteljev!

Ljubljana, 04.11.2010 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Vlada je sprejela zakon, po katerem je prepovedano oglaševanje alkoholnih pijač preko športa. Za ta korak se je vlada odločila, ker so številne raziskave pokazale, da oglaševanje alkohola preko športnih subjektov vpliva na povečano porabo alkohola v Sloveniji. Prav v kategoriji popitega alkohola na prebivalca smo Slovenci namreč v samem evropskem vrhu, eden izmed glavnih […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #sponzorstva, #šport, #športno sponzorstvo

Po koncu Svetovnega prvenstva

Ljubljana, 15.07.2010 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Hotel sem napisati, da je sedaj, ko se je vročica Svetovnega prvenstva ohladila, čas, da se naredi nekakšen pregled glavnih značilnosti pravkar končanega prvenstva, vendar v teh dneh težko govorim o ohlajanju kakršnekoli vročice. Ampak vseeno – tule so glavne stvari, ki si jih bom zapomnil v povezavi z letošnjim največjim dogodkom na svetu, seveda […]
Beri naprej »

Značke: #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Je Zavarovalnica Triglav naredila Sari Isakovič medvedjo uslugo?

Ljubljana, 07.07.2010 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Srebrna olimpijka Sara Isakovič, ki študira in trenira na univerzi Berkeley v San Franciscu, bi lahko zaradi pojavljanja v TV-oglasih Zavarovalnice Triglav izgubila pravico nastopanja v okviru NCAA (National Collegiate Athletic Association ali v prevodu Nacionalna študentska športna organizacija). V najslabšem primeru bi se lahko zgodilo, da bi celo morala vrniti štipendijo, ki jo prejema […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Reševanje Uniona Olimpije v poslanskih klopeh

Ljubljana, 03.06.2010 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Prejšnji teden je bila na pobudo legend Uniona Olimpije organizirana javna tribuna z naslovom Košarka je super, osrednja tema pa je bila reševanje najuspešnejšega košarkarskega kolektiva v Sloveniji. Kdor je pričakoval konkretne predloge in rešitve, se je, žal, pošteno zmotil. Glavno sporočilo je bilo “politika naj reši Union Olimpijo” oziroma “potrebno je ukrepanje vlade”. Po […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

(Ne)aktivnosti naših športnikov

Ljubljana, 31.03.2010 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Vedno znova sem presenečen, kako je tik pred startom dirke Formule 1 na startno-ciljni ravnini nepopisna gneča. Nekako mi v enačbo še grejo mehaniki in tehniki, ki zavzeto pripravljajo še zadnje nastavitve dirkalnikov, in seveda dirkači, ki čakajo na začetek dirke. Toda tik pred dirko to še zdaleč niso edini na stezi – med bolidi […]
Beri naprej »

Značke: #aktivacija sponzorstva, #šport, #športno sponzorstvo

Trženjske priložnosti ob nastopih naših športnikov

Ljubljana, 10.02.2010 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Leto 2010 bo športne navdušence razvajalo s kar nekaj velikimi športnimi dogodki. Najprej bodo na vrsti zimske olimpijske igre, poleti nas čaka svetovno nogometno prvenstvo, jeseni svetovno košarkarsko prvenstvo, poleg navedenih pa še kopica konic v raznih ligaških tekmovanjih. Ravnokar se je Avstriji končalo evropsko rokometno prvenstvo. Kopica vrhunski tekmovanj omogoča tudi veliko možnosti, da […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Zmagovalci svetovnega prvenstva v nogometu

Ljubljana, 06.01.2010 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Po uvrstitvi na nogometno svetovno prvenstvo se Slovenci delijo na dva tabora – najbolj strastni in zagreti navijači se že pospešeno pripravljajo na največji športni dogodek letošnjega leta, drugi pa se sprašujejo, kaj in koliko bo imela Slovenija od uvrstitve na prvenstvo oziroma kako takšno priložnost čim bolje izkoristiti. Promocija, vredna več kot 50 milijonov […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Tiger Woods, razbita šipa, jezna žena in golf palica

Ljubljana, 03.12.2009 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Tiger Woods, najbolje plačani športnik na svetu, je pred prvo večjo poslovno-športno oviro v svoji karieri. V zadnjih dneh je namreč na dan prišla novica o njegovi domnevni ljubezenski aferi, kmalu za tem pa je v bližini svojega doma na Floridi doživel prometno nesrečo. Dogodka sta seveda časovno preblizu skupaj, da ne bi mediji vsega […]
Beri naprej »

Značke: #sponzorstva, #šport, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Bo Pivovarna Laško po Bošku Šrotu še največji športnik?

Ljubljana, 11.08.2009 | avtor: | @hsoru (Dodaj komentar)

Med lanskimi olimpijskimi igrami v Pekingu smo na televizijskih zaslonih spremljali oglas skupine Pivovarna Laško, ki nas je nagovarjal z besedami – Skupina Pivovarna Laško, največji sponzor slovenskega športa in ponosni pokrovitelj Olimpijskega komiteja Slovenije . Bi torej po vsem, kar se v zadnjem času dogaja oziroma se je zgodilo v skupini Pivovarna Laško, predvsem […]
Beri naprej »

Značke: #ambush marketing, #osebno sponzorstvo, #sponzorstva, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Kategorije

Značke

Avtorji

Arhiv