Telemach in #ligatelemach

Telemach in #ligatelemach

Počasi se zaključuje letošnja sezona Lige Telemach. Jutri lahko že dobimo novega prvaka, najkasneje pa ga bomo dobili čez vikend. Telemach, generalni sponzor Lige Telemach, je v okviru finalnih tekem Lige Telemach med Krko in Olimpijo pripravil sklop marketinških aktivnosti z namenom dodatne aktivacije sponzorstva lige.

Narejen je bil poseben logotip za finale, ki je apliciran na LED displeje ob igrišču in na parketu obeh dvoran, v Novem mestu in v Ljubljani. Že med končnico je bila narejena tudi posebna TV grafika v barvah in simbolih Lige Telemach, vse finalne tekme so predvajane na TV SLO 2.

Glavni poudarek aktivnosti pa je uporaba družabnih spletnih orodij. Že lani ob reprezentančni akciji se je lansirala FB stran Košarka, I like, kjer se je tekom leta zgradila največja košarkarska skupnost v Sloveniji. V času svetovnega prvenstva v Turčiji smo izvedli dve akciji z reprezentanti – v eni so navijači ugibali, kdo je bil zmagovalec dvobojev 1 na 1 med Jagodo, Nachbarjem in Lakovičem, v drugi pa so navijači poskušali posnemati Trick shot-e, ki smo jih prav tako posneli z igralci. Od konca svetovnega prvenstva do danes se je število članov na FB strani podvojilo, kar dokazuje, da članstvo ni samo rezultat trenutne tekmovalne evforije, čemur smo običajno priča pri različnih športnih subjektih.

Kot rečeno, smo se za letošnjo končnico odločili glavni poudarek nameniti prav družbenim spletnim orodjem, predvsem Facebooku in Twitterju. Glavna akcija na Facebooku je bila Telemachova Jackpot loža, kjer so lahko uporabniki preko aplikacije na Facebook strani Košarka, I like sodelovali v nagradni igri, kjer so za sobotno tekmo v Stožicah (4.6.) dobili VIP ložo, kamor so povabili svoje prijatelje, skupaj 20 oseb, loža pa je bila navijaško opremljena povsem po njihovih željah.

Udeleženci nagradne igre so v aplikaciji izbrali moštvo, za katero navijajo, eno ložo so namreč dobili navijači Krke, eno pa navijači Olimpije, svojo ložo so poimenovali ter vanjo izbrali želene navijaške rekvizite, ki so jih imeli na voljo – od navijaške hrane in pijače, do plazma televizije, računalnika ali Playstationa.

Šlo je za prvi tovrstni projekt v Sloveniji, ki izkorišča moč spletnih družabnih medijev in športa ter to poveže s konkretno akcijo za navijače na športnem dogodku. Akcija pa poleg poudarka na sami tekmi, ki je osrednji dogodek, daje poudarek tudi na ostalih navijaških segmentih, ki jih moderna športna infrastruktura, kar Stožice nedvomno so, omogoča.

Glavna platforma akcije je bila Facebook stran Košarka, I like, ki ima že čez 16.000 članov. Na eni strani akcija predstavlja novost in novo izkušnjo za navijače, na drugi strani pa akcija omogoča dodatno možnost pojavnosti tudi za sponzorje in ostale partnerje, poleg Telemacha sta ložo pomagala napolniti Sony center, ki je poskrbel za tehnično opremo s televizijami in Playstationom in picerija Boccaccio, ki je poskrbela za pravo navijaško kulinarično izkušnjo.

Olimpijina izžrebana loža je bila poimenovana ‘Basket za punce’, Krkina pa ‘Zmagovalna loža’. Navijači v obeh Telemachovih navijaških ložah so bili zelo zadovoljni s celotno izkušnjo, akcija pa se bo ob naslednjih pomembnih košarkarskih dogodkih v Stožicah pod okriljem KZS še nadaljevala.

Hkrati pa je bila prvič na športnih dogodkih v Sloveniji aktivno promovirana uporaba posebnega hashteg-a (ključne besede) na Twitterju, preko katere lahko navijači komentirajo dogajanje na tekmah finala, ključna beseda je seveda #ligateleamch. Ker se zavedamo, da je uporaba Twitterja pri nas še v povojih, smo naredili poseben zavihek na FB strani Košarka, I like, kamor se pretakajo vsi ‘tviti’ s to ključno besedo, da lahko tako komentarje spremljajo tudi tisti, ki uporabljajo ‘samo’ Facebook. Preko te ključne besede pa se v živo komentira tudi vse tekme finala preko uradnega Twitter računa Lige Telemach, @ligatelemach.

V poletni reprezetnančni akciji pa bo Telemach, tudi generalni sponzor članske reprezentance, v okviru evropskega prvenstva v Litvi, aktivnosti še nadgradil.