Telemachova sanjska loža

Izhodišče: Telemach je največji sponzor slovenske košarke, saj je generalni sponzor Košarkarske zveze Slovenije, generalni sponzor 1. košarkarske lige, sponzor ulične košarke in sponzor poletnih košarkarskih kampov. S sponzorstvom želi Telemach povečati svojo prepoznavnost in se uveljaviti kot vodilni slovenski kabelski ponudnik televizijskih storitev, telefonije in širokopasovnega dostopa do interneta. Sponzorstva želi izkoriščati skozi vse leto.

Za Telemach izvajamo aktivacijo sponzorstva tudi preko FB skupnosti Košarka I like, ki je največja košarkarska skupnost v Sloveniji.

Preko posebne Facebook aplikacije so lahko člani skupnosti Košarka, I like dobili lastno navijaško ložo za ogled tekme s prijatelji. Ložo so lahko napolnili tudi z lastnimi navijaškimi pripomočki, od navijaške hrane in pijače, do družabnih iger in si tako zagotovili fantastično navijaško izkušnjo.

 

Značke: #digitalno, #sponzorstva