Trženjske priložnosti ob nastopih naših športnikov

Ljubljana, 10.02.2010 | avtor: | @hsoru | Objavljeno v: Finance

Leto 2010 bo športne navdušence razvajalo s kar nekaj velikimi športnimi dogodki. Najprej bodo na vrsti zimske olimpijske igre, poleti nas čaka svetovno nogometno prvenstvo, jeseni svetovno košarkarsko prvenstvo, poleg navedenih pa še kopica konic v raznih ligaških tekmovanjih. Ravnokar se je Avstriji končalo evropsko rokometno prvenstvo.

Kopica vrhunski tekmovanj omogoča tudi veliko možnosti, da se ob vsej navijaški mrzlici, ki bo sledila vsakemu tekmovanju, priključijo tudi sponzorji in poskušajo izkoristiti priložnosti, ki jih ponujajo dobri nastopi naših športnikov. Kdo so torej najbolj tržno zanimivi slovenski športni subjekti v letu 2010?

http://www.finance.si/271119/Tr%C5%BEenjske-prilo%C5%BEnosti-ob-nastopih-na%C5%A1ih-%C5%A1portnikov

Značke: #osebno sponzorstvo, #športni dogodki, #športni marketing, #športno sponzorstvo

Avtorji

Arhiv