Zmagovalci svetovnega prvenstva v nogometu

Ljubljana, 06.01.2010 | avtor: | @hsoru | Objavljeno v: Finance

Po uvrstitvi na nogometno svetovno prvenstvo se Slovenci delijo na dva tabora – najbolj strastni in zagreti navijači se že pospešeno pripravljajo na največji športni dogodek letošnjega leta, drugi pa se sprašujejo, kaj in koliko bo imela Slovenija od uvrstitve na prvenstvo oziroma kako takšno priložnost čim bolje izkoristiti.

Promocija, vredna več kot 50 milijonov evrov

Bodo imele od svetovnega prvenstva koristi še katere druge panoge gospodarstva, poleg tipično “športnih” industrij, kot sta turizem in gostinstvo? Minister za gospodarstvo Matej Lahovnik je ocenil, da uvrstitev reprezentance na svetovno prvenstvo za Slovenijo pomeni več kot 50 milijonov evrov, vloženih v promocijo naše države.

Nastop na svetovnem prvenstvu v Južnoafriški republiki je torej idealna priložnost za dodatno predstavitev in promocijo Slovenije, ki si je sicer ne bi mogli privoščiti.

Takšnih priložnosti pa ne gre izpuščati. Anglija je takoj po uvrstitvi svoje reprezentance na prvenstvo objavila oceno, da bo korist uvrstitve za njihovo gospodarstvo znašala milijardo funtov in prav pozitivni učinki njihove uvrstitve na svetovno prvenstvo, ki jih bo deležno gospodarstvo skozi povečano porabo v različnih panogah, od gostinstva do mobilne telefonije, naj bi poskrbeli za začetek konca gospodarske krize pri njih.

http://www.finance.si/267924/Zmagovalci-svetovnega-prvenstva-v-nogometu

Značke: #športni dogodki, #športni marketing, #Športni turizem, #športno sponzorstvo

Avtorji

Arhiv