01 Feb Sporna oglaševalska kampanija Citroen-a
Verjetno je to ena izmed redkih kampanij, ki že pred njenim začetkom sprožijo toliko polemik. Razlog je bila odklonitev za sodelovanje s strani Tine Maze. Ko smo po Sloveniji lahko videli billboarde, pa je postalo jasno, da gre še za eno v vrsti oglaševalskih akcij s športniki, ki ne upoštevajo uveljavljenih praks.
Na spodnjem primeru akcije istega proizvajalca avtomobilov povsem jasno izhaja v čemu je problem oz. kršitve.Na fotografijah je Citroenov oglas s slovenskimi smučarji in nogometaši Arsenala iz katerega jasno izhajajo napake v slovenski akciji. V oglasu nastopa samo en športnik (namesto vsaj trije) in ni jasno, da gre za sponzorstvo SZS (na Arsenalovem piše Arsenal in tudi nogometaši so v dresih kluba). Slovenska akcija daje vtis, da je Citroen sponzor športnika na plakatu, kar pa ni res.
Več o tem na Finance.si.