Sportcast – Jožko Križan in Tomaž Ambrožič o stanju športnega marketinga v Sloveniji

Ljubljana, 22.01.2014 | avtor: | @hsoru

V tokratni epizodi Sportelement podcasta smo gostili Jožka Križana, direktorja marketinga OKS in Tomaža Ambrožiča, direktorja agencije SV-RSA, ki je bil tudi direktor marketinga Eurobasketa.

 

sportcast logo

 

Govorili smo o stanju športnega marketinga v Sloveniji, predvsem v luči doma organiziranega EuroBasketa in prihajajočih zimskih olimpijskih iger. Med drugim teče beseda o tem, kako danes podjetja gledajo na sponzorstva in sponzorsko aktivacijo, kako kriza vpliva na področje športnih sponzorstev pri nas, katere sponzorske prakse lahko na podlagi izpeljanega EuroBasketa pri svojem delovanju uporabijo klubi in zveze in kakšna je sponzorska politika Olimpijskega komiteja Slovenije.

O trendih na področju športnega marketinga v letu 2014 govorimo tudi v našem zadnjem blogu.

0 komentarjev



HTML je dovoljen

Kategorije

Značke

Avtorji

Arhiv